احتمالا شما هم تاکنون محصولات تراریخته یا محصولات دستکاری شده ژنتیک مصرف کرده‌اید. برخی پزشکان می‌گویند این محصولات مواد سمی خود را در بدن به جا می‌گذارند. برای حفظ سلامت کامل، بدن باید از این سموم پاک شود؛
کد خبر: ۹۵۷۱۲۳
سموم مواد غذایی را چگونه از بدن خود دفع کنیم؟

به گزارش جام جم آنلاین ، اما سم‌زدایی راه اصلی نیست و بهتر است محصولات ارگانیک مصرف کنید. چندراه‌، بدن را از سمومی که مصرف کرده‌اید، پاک می‌کند.

فیبر: بصراحت می‌توان گفت فیبر بسیاری از مشکلات سلامت و افزایش وزن را برطرف می‌کند. فیبرها با تقویت روند هضم غذا در درمان و پیشگیری از بیماری‌های مزمن نقش دارند، به کاهش وزن سرعت می‌بخشند و خطر برخی سرطان‌ها را کاهش می‌هند. فیبر به باکتری‌های خوب معده کمک می‌کند و باعث دفع مواد سمی از روده می‌شود. مطمئن شوید در طول روز فیبر کافی مصرف می‌کنید.

آب: نوشیدن آب، سبب بهبود عملکرد اندام‌ها، تسهیل انتقال مواد غذایی و افزایش حرکات مثانه می‌شود. نوشیدن آب همچنین باعث می‌شود مواد سمی از طریق تعریق و ادرار دفع شوند.

پروبیوتیک‌ها: فرآورده‌های پروبیوتیک، باکتری‌های خوب معده را تقویت و به آنها در حذف مواد مضر موجود در غذاها کمک می‌کنند. ماست غنی‌شده، سبزیجات پروبیوتیک و مکمل‌های پروبیوتیک برخی از مواردی هستند که باید مصرف شوند.

داروهای گیاهی: داروهای گیاهی مثل ارجنگ و ریشه بابا آدم می‌توانند شما را از شر سموم خلاص کنند. این داروهای گیاهی با خاصیت تصفیه‌کنندگی خود، خون و سیستم گوارشی را از سموم پاک می‌کنند.

چای سبز: چای سبز غنی از آنتی‌اکسیدان است و در مقایسه با قهوه، کافئین کمتری دارد. چای سبز همچنین در کاهش وزن موثر است.

تعریق: تعریق یکی از راه‌هایی است که بدن از طریق آن سموم را دفع می‌کند. با پرداختن به تمرینات ورزشی و حمام سونا می‌توانید تعریق بیشتری داشته باشید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها