مرگ شوهر، بررسی‌های قضایی را از مسیر اصلی خارج کرد

ماجرایی خواندنی از ترفند پرستار برای بالا کشیدن ثروت مرد بیمار

جام جم سرا: بامداد روز گذشته (پنجشنبه) پرستار جوان بیمارستان ۲۲ آبان لاهیجان هنگام بازگشت از ماموریت به علت تصادف آمبولانس و آتش گرفتن آن، زنده زنده در آتش سوخت.
کد خبر: ۷۷۷۲۵۵
یک زن پرستار لاهیجانی زنده‌زنده در آتش سوخت

نایب رئیس نظام پرستاری رشت با اعلام این خبر گفت: یکی از آمبولانس‌های خصوصی پس از تحویل بیمار به بیمارستانی در رشت، حدود ساعت ۲ بامداد پنجشنبه در راه بازگشت بوده که احتمالا به علت خواب‌آلودگی راننده، تصادف کرده و نهایتا دچار آتش‌سوزی شده است. از آنجا که ظاهرا پای پرستار حاضر در این آمبولانس لابلای وسایل داخل ماشین گیر کرده، متاسفانه نتوانسته‌اند او را نجات دهند و به همین دلیل این همکار جوان بر اثر سوختگی شدید، جان باخت.
پرستش ادامه داد: این پرستار که حدود ۳۰ سال سن داشته، متاهل و دارای یک فرزند بوده است.
نایب رئیس نظام پرستاری رشت افزود: پیکر پرستار حادثه‌دیده در لاهیجان به خاک سپرده شده است. (ایسنا به نقل از باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۸
نازنین
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
۰
۰
چه درد ناك
حامی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
۰
۰
خدا رحمتشون كنه روحش شاد
ناهید امیدی فـــر ( از رشت)
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
۰
۰
خدا رحمتش كنه
مهری
United States
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
۰
۰
باعث تأسفه! خداوند به خانواده اش صبر بدهد و روحش را شاد نماید
مرد
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
۰
۰
اینجا ایران است! فرقی نمیكند راننده آمبولانس باشی یا دكتر! فرهنگ رانندگی كه نداشته باشی همه را به كشتن میدهی! ایكاش خود راننده زنده زنده در آتش سوخته بود
نگین
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
۰
۰
پرستار فوت كرده چه تسهیلاتی را به خانواده او اعطا میكنند فرزندی از نعمت داشتن مادر محروم شده و معلوم نیست آینده اش چه خواهد شد به دستهای كدام غریبه به جای آغوش گرم مادر پناه ببرد از آغوش مادر كه به دلیل عدم احساس مسئولیتدیگران محروم گردیده حداقل كار مسئولین این است كه با تامین آینده و وظعیت معیشتی این پرستار محترم حداقل التیام بخش قسمتی از زخمهایی كه بر تن این خانواده وارد آمده بشوند لحظه ای فكر كنیم كه نان آور خانواده فقط همین زن بوده باشد این خانواده نان آور خودش را از دست داده فكر كنید حقوق زن بعد از فوتش قطع میگردد خانواده دچار چه بحرانی خواهد شد از هم گسیختگی روحی و روانی خانواده ای كه با یك حقوق تامین میشده حالا چه باید بكنند اكثرا آقایان بیكار هستند و یك نفر در هر خانواده مشغول به كار هستند بهتر هست تدبیری اندیشیده شود تا بعد از فوت متوفی زن حق و حقوقش به عنوان مستمری به همسرش تعلق بگیرد چطور بعد از فوت مردان حق و حقوقشان به زنانشان تعلق میگرد اما حق و حقوق یك زن مستمری یك زن بعد از فوت زن كارمند باطل میگردد و به شوهرش تعلق نمیگیرد شما را به خدا مسئولین محترم تدبیری بی اندیشید تا زنان شاغل دغدغه بعد از فوتشان را نداشته باشند دغدغه شوهر و فرزندشان كه بعد از فوتشان چه سرنوشتی باید برای عزیزان باقی مانده شان رقم بخورد را نداشته باشندشوهر بیكار تحصیلكرده بعد از فوت زنش چه كند
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
۰
۰
روحش شاد، ولی بایستی ازتكرار چنین حوادثی جلوگیری كرد
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
۰
۰
دردناك بود

نیازمندی ها