جزییات بیشتر از سقوط هواپیمای اجاره ای در رامسر

ماه عسل داماد عربستانی با سقوط هواپیمای تفریحی زهر شد

جام جم سرا: داماد عربستانی که برای گذراندن ماه عسل خود به ایران سفر کرده بود در حادثه سقوط یک هواپیمای آموزشی - تفریحی جان خود را از دست داد.
کد خبر: ۷۶۶۷۹۲
ماه عسل داماد عربستانی با سقوط هواپیمای تفریحی زهر شد

وی که به همراه نوعروس خود به شمال کشورمان سفر کرده بود، با اجاره یک هواپیمای تفریحی در رامسر همراه با خلبان ایرانی به گشت زنی در آسمان پرداخت که یک باره هواپیما از صفحه رادار حذف شد و داماد و خلبان به احتمال زیاد در آبهای شمال سقوط کردند.

این حادثه در حالی رخ داد که نوعروس عرب در داخل هتل استراحت می کرد و از این حادثه جان سالم به در برد .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان در گفتگو با ایسنا از ادامه تلاش‌ها برای یافتن هواپیمای آموزشی - تفریحی مفقود شده و سرنشینان آن در چابکسر شهرستان رودسر خبر داد.

دکتر علیرضا خصوصی براساس اطلاعات دریافتی درباره چگونگی سقوط هواپیما گفت: روز گذشته از فرودگاه رامسر به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان، خارج شدن یک فروند هواپیمای تک موتوره با دو سرنشین، از رادار فرودگاه اطلاع‌رسانی شد.

وی با اشاره به احتمال سقوط هواپیما گفت: ۱۲ نفر از نیروهای زبده هلال احمر به همراه ۲ دستگاه آمبولانس در حال جستجو در منطقه هستند. گشت‌زنی امداد کوهستان و پایگاه امداد دریایی برای یافتن لاشه هواپیما ادامه دارد. اورژانس و نیروی انتظامی نیز در این جستجو با هلال احمر همکاری می‌کنند.

وی با اعلام احتمال سقوط این هواپیما در حوالی ساحل چابکسر گفت: عوامل این جمعیت در تمامی مناطق شرق گیلان و نوار ساحلی که احتمال سقوط این هواپیما در آن منطقه می‌رود، مستقر هستند. سرنشینان این هواپیمای آموزشی - تفریحی، یک خلبان و یک مسافر بوده‌اند.

یک هواپیمای آموزشی نیز مردادماه سال ۱۳۹۱ از استان قزوین حرکت کرده و در شهرستان رودسر ناپدید شده بود که با تلاش امدادگران، پس از حدود یک ماه، لاشه این هواپیما با دو سرنشین آن در منطقه سرولات رودسر پیدا شد.

منطقه رودسر به دلیل بهره‌مندی از دشت‌های وسیع جلگه‌ای و نزدیکی به شهرستان رامسر در منتهی الیه غرب استان مازندران، از جمله مناطقی است که هواپیماهای آموزشی و تفریحی در آسمان شهرستان به پرواز در می‌آیند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۹
علی
United States
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
۰
۰
اینم از جاذبه های گردشگری ایران. كلا خوب بلدیم انگیزه برای سفر به ایران ایجاد كنیم. دم خودمون گرم.
الی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
۰
۰
اخه چرااون بیچارها چه گناهی كرده بودن
حمید
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
۰
۰
واقعاً كه باعث تأسفه ...
مهران دریانی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
۰
۰
با عرض سلام، من از ماموران اگاهی رامسر هستم، دیروز ساعت ۴ بعد از ظهر لاشه این هواپیما در منطقه شیرود از توابع تنكابن كشف شد كه با حمت دوستان به اگاهی رامسر انتقال داده شد، من الله توفیق.
REZA
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
۰
۰
اولا نوشته اید با تلاش امدادگران بعد از یك ماه لاشه ی هواپیما و دوسرنشین پیداشده اند كه بعد از یك ماه بالاخره كسی از اونجا رد میشه پیداشون كنه اینجا كه جنگل های آمازون نیست دوما بیچاره مرد عربستانی كه برای ماه عسل ایران رو انتخاب كرده .آخه ما كجا برای توریسم امكانات مناسب تهیه كرده ایم
و
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
۰
۰
به جای این كه نگران خلبان ایرانی باشید به فكر مسافر عربستانی هستین؟
محسن
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
۰
۰
خلبان هواپیما دوست بابام بود و تحصیل كرده از امریكا اینا ثروت های صنایع هوایی بودن ولی متاسفانه به همین راحتی جونشونو از دست دادن، درضمن من صبح بعد حادثه كه با دوستم تماس داشتم میگفت هنوز گشت بطور جدی صورت نگرفته
هادی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
۰
۰
همه انسان هستیم .35 ساله عرب و فارس وشیعه و سنی گفتین تا داعش درست شد. فكرها را باید شست جور دیگر باید دید
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
۰
۰
اصلا یه سوال ...دوشنبه كه هوا انقدر مه آلود بوده كه توجاده با40كیلومتر بیشتر نمیشد رانندگی كرد چرا به اون اجازه پرواز دادن

نیازمندی ها