ماجرای حمله به پرستار باردار در یک بیمارستان

پزشک خاطی از پرستار عذرخواهی کرد

جام جم سرا: در پی حمله رزیدنت مرد به پرستار زن شیفت شب در بیمارستان قلب شهید رجایی تهران، دبیرکل خانه پرستار، با بیان جزئیات این حادثه به تشریح موضوع پرداخت.
کد خبر: ۷۶۴۲۱۷
حمله پزشک مرد به پرستار زن در بیمارستان قلب

محمد شریفی مقدم اظهارداشت: شب گذشته در یکی از بخش‌های بیمارستان قلب شهید رجایی، حادثه‌ای برای پرستار خانم شیفت شب رخ داد که جامعه پرستاری را متاثر کرد.

وی افزود: به دنبال انتقال نوزاد سه ماهه از اتاق عمل به بخش آی سی یو، برای این نوزاد کد زده می‌شود و بر همین اساس، پزشک مربوطه می‌بایست به سرعت خودش را بالای سر او برساند.

شریفی مقدم با اشاره به ایست قلبی نوزاد که در ‌‌نهایت منجر به فوت او شد، افزود: رزیدنت بخش به جای اینکه به بررسی وضعیت نوزاد بپردازد، به سراغ پرستار مربوطه می‌رود و با او درگیری فیزیکی پیدا می‌کند. به دنبال وقوع این حادثه و ضرب و شتم پرستار زن توسط پزشک مرد، جامعه پرستاری به شدت از این حادثه متاثر شده و خواستار رسیدگی به این ماجرا هستند.

وی با عنوان این مطلب که بیمارستان قلب رجایی الگو و سرآمد پزشک سالاری و اختلاف طبقاتی در بین جامعه پزشکی است، افزود: متاسفانه اختلاف در پرداخت‌ها در این بیمارستان، تا چند صد برابر است. همین مسئله سبب شده تا پزشکان احساس فرمانروایی در بیمارستان داشته باشند.

شریفی مقدم با اشاره به پرداخت‌های غیرمتعارف و نجومی به پزشکان، تاکید کرد: رزیدنت مربوطه به جای اینکه به وضعیت نوزاد رسیدگی کند، با هتک حرمت و فحاشی به پرستار زن، کاری کرده است که ذهن و روح جامعه پرستاری جریحه دار شود و موجی از انزجار و تنفر نسبت به این حرکت، ایجاد شود.

دبیرکل خانه پرستار با عنوان این مطلب که وقوع چنین حوادثی مسبوق به سابقه است، گفت: یک ماه قبل در یکی از بیمارستان‌های یزد مشابه این اتفاق رخ داد و چند ماه قبل نیز در بیمارستان شهدای تجریش تهران، یک جراح در اتاق عمل با ضربه مشت به شکم پرستار زده بود، ولی متاسفانه با فرد خاطی هیچ برخوردی نشد.

شریفی مقدم همچنین از پرستار مضروب خواست تا موضوع را از مراجع قضائی پیگیری و دنبال کند. (خبرگزاری مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۵۷
طاها
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
۰
۰
از بس،رو و پول دادن به این دكترا
س
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
۰
۱
بعد آقایون تحمل یك سریال طنز رو ندارن ...
پزشكان ما پاك هستن اصلا این وصله ها بهشون نمی چسبه !!!!!!!!!!!!!!!!!
خجالت داره والا.
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
۰
۰
واقعا همین طوره و به تخلفات پزشكان در هیچ كجا رسیدگی نمی شود و نظام پزشكی هم همیشه طرفدار پزشكان است چه حق با آنان باشد و چه نباشد. من برای موردی به نظام پزشكی مراجعه كردم و مسئول مربوطه به من گفت شكایت شما به جایی نمی رسد و باید از این كه وضع از این بهتر نشده خدا را شاكر باشی!
عزیز
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
۰
۰
اعدامش كنید
جهانگیر
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
۰
۰
مسئله زیاد عجیب و دور از انتظار نیست. اینجا ایران است !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
رویا
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
۰
۰
من هم قربانی خروج عضو سالمم به دلیل اهمال دكتر(خوشبینانه ترین حالت) یا خروج عضو جهت درآمد بیشتر(نگاه بدبینانه) بودم. تا كنون غیر از دفاع از پزشك خاطی، پزشك قانونی و نظام پزشكی كار دیگری نكرده، تازه اگر هم دیه ببرند هیچ گاه جایگزین عضو سالم من نخواهد شد.
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
۰
۰
[...] از جامعه پزشكی اخراج باید گردد
زهره
Kazakhstan
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
۰
۰
متاسفم براش
ادینه
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
۰
۰
بعضی ها به دنبال ماهی گرفتن از اب گل الود هستند مردم را جه فرض كرده اید كه دائما به فكر مقایسه خود با دیگران هستید
غیرت
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
۰
۰
شرم آوره، جامعه پزشكی تو ایران رسوا شده، چند وقت پیش هم كه زیرمیزی!!!!
سجاد
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
۰
۰
پرستارای ما خیلی حساس هستن روحشون جریحه دار شده روح لطیف پرستارای ما را خدشه دار نكنید اونها به وظایف خودشون همیشه خیلی عمل میكنند فراتر از تصور
محمد
Germany
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
۰
۰
باید بدیم مهران مدیری یك سریال روش بسازد جامعه پزشكی هم اعتراض نكند
پزشك عمومی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
۰
۰
جراح سالاری ومتخصص سالاری نه پزشك سالاری
جراح از بیمارستان دی
Netherlands
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
۱
۰
اینها پرستار نیستند یك [...] هستند كه راهی بیمارستان ها شدند , جامعه پرستاری جریحه دار شد , ههههه
تمام خدماتی كه یك بیمار بعد از جراحی دریافت می كند در زمان بستری در بیمارستان توسط پرستاران دریافت نمی كند بلكه توسط بخش خدمه بیمارستان دریافت می كند , این خدمه بیمارستان است كه بیمار را نظافت و جمع و جور می كند كه به اسم پرستار تمام می شود اینقدر هندوانه زیر بغل این پرستاران نگذارید , پرستار فقط باید قرص و داروی تجویز شده بیمار را سر ساعت به بیمار دهد . جامعه پرستان [...]
مهسا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
واقعا برای شما و امثال ادمهایی چون شما متاسفم کاش هنگام تقسیم درک و شعور کمی هم به شما ها میرسید
از بیمار روانی و از خود راضی چون شما هیچ انتظاری نمیرود جز اینکه هنگام خود ستایی ها و کارهای احمقانه اتان کتاب بیشعوری را بخوانید
خیلی مفید است قول میدهم هم برای شما و هم برای ان دکتر
تهرانی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
۰
۰
پرستاران اسرای پزشكان در ایران
محمدعلی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
۰
۰
باافرادخشن ازجمله این اقای به اصطلاح دكتربایدبه شدت برخورد وازقبل هم ازورودشان به دستگاه هایی كه ارباب رجوع دارن با گرفتن تست اعصاب جلوگیری كرد-با شنیده شدن اینگونه اخبار وامثالهم مانند مجازات دانش اموز توسط معلمش دریكی از مناطق كشور شان ومنزلت جمهوری اسلامی در خارج برای كسانی كه اینگونه خبرها راتغذیه خود قرار داده اند زیر سئوال می رود-دولت وقوه قضایی هم باید مجازات سنگین برای اینگونه رفتارها اعمال كند تا هرروز شاهد اینگونه خبرها نباشیم
مهدی
Germany
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
۰
۱
دقیقا مثل برخورد خلبانان با پرسنل فنی
بهمن
United States
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
۰
۱
هیچ فرقی بین خلاف كار وجود ندارد, خواه دكتر باشه, خواه سبزی فروش سر گذر. باید تنبیه بشه
ستاره
United States
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
۰
۱
سلام از خوندن مطلب متاثر شدم بله متاسفانه قوانین رئیس و مرئوسی در تمام زمینه ها حكم فرماست چه بسا ارزش تك تك ما انسان ها در برابر خداوند طبق گفته پیامبر یكسان است پس این چه طور است كه برخی از ما با رسیدن به اندكی مال و مقام این دنیا به خود اجازه می دهیم به همنوع انسانیه خود رفتاری غیر متعارف كنیم امیددارم و درخواست می كنم به طور جدی به این مساله بازنگری شود و به اصحاب رسانه خسته نباشید میگم كه این موضوع رو عنوان كردند
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
۰
۱
ننوشتید دلیل حمله وعصبانیت پزشك چه بوده متاسفانه خبر یكطرفه است !
سیمین
Germany
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
۰
۰
كار بدی كرده واقعا زحمت بیماران با پرستاران زحمتكش و و بی ادعاست. فشار كاری بیمارستانها اعصاب كاركنان را تحت فشار قرار می دهد. بیمارستانهای آموزشی پادگانی است برای خودش! درجه بندی و سلسله مراتب انعطاف ناپذیری دارد. ولی برخورد فیزیكی؟؟ به هیچوجه مقبول نیست نه در پادگان نه در بیمارستان نه مدرسه و نه خانه..
سحر
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
۰
۰
ما در جایگاهی نیستیم كه قضاوت كنیم و قطعا جریان این گونه كه خبرگذاری ها میگن نیست یه پرستار جایگاهی ویژه دارد و یك پزشك هم از شان و شعور بالایی برخورداره و نسبت به رفتار خودش آگاهی داره امیدوارم درست ترین و عادلانه ترین قضاوت صورت بگیرد و ما با بزرگ نمائی و اغراق آینده كسی رو خراب نكنیم ًًٰ
محمد..شریف
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
۰
۰
سلام به همه.. یك نفر نپرسید خانم پرستار چه كرده ویا چه كاری كه باید انجام میداده (وظیفه) كه نداده و موجب خشم پزشك گردیده . والا بی جهت كسی در گیر نمیشود . شاید این خشم از جهت دل سوزی برای بیمار بوده . ماكه همه داستان را نمیدانیم..؟ پس قضاوت یكطرفه هم نكنیم . وجدانن نه هیچ یك را میشناسم ونه از كار این آقا دفاع میكنم...به امید روزی كه هر كس وظیفه خود را درست انجام دهد در هر شغل و مقام..؟
زیبا
United States
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
۰
۰
یكطرفه نباید به قاضی رفت حتما اون پرستار یك كم كاری داشته كه دكتره اینقدر عصبانی شده
امید
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
۰
۰
سلام واقعا متاثر شدم.وقتی پول جای انسانیت واخلاق وشرافت انسانی را میگیرد نباید انتظار زیادی داشت.اشرف مخلوقات كلمات زیبایی هستن كه بعضی از انسانها فقط اسمشو شنیدن
dr
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
۰
۰
همشمظلوم نمایی پرستاران هست
یك رزیدنتاصلا جرات میكنه به پرستار چیزی بگه؟ در حالیكه همه پرسنل ضد پزشك هستند و تمام مشكلات اقتصادی و فرهنگی و .... كه داند مسببش رو پزشك میدونند و حقوق برابر با پزشك میخواند؟
دروغه
سوگل
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
هیچكس سوال كرد كه ایا رزیدنت مربوطه كه به این سطح از رسیده به چه دلیل میبایست باپرستار درگیر شود؟حتما بعلت كوتاهی دركار بیمار این حركت صورت گرفته. چرا اگر واقعا درگیری فیزیكی صحت دارد این درگیری درچه حد بوده؟اگرواقعابوده چرا صحبتی از ان به میان نیامده؟
س
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
۰
۰
حتما پرستاره به جای اینكه هواسش به مریض باشه دنبال كارای خودش بوده كه كتك خورده
rezanamjoojam
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
۰
۰
خانواده خانم پرستار بروند از پزشك بازخواست كنند.
یك پرستارشهرستانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
۰
۰
جراح محترم بخش خصوصی پرستار هر كاری می كنه حقوقش نهایتا یك میلیون و هفتصد میشه شما چكار می كنید كه كارانه جدا می گیرید حقوقتونم كه زیاد كردند (حداقل 9 میلیون تومان) و زیر میزی هم می گیرید؟!!! و تا پول نباشه هیچ كاری نمی كنید، حالا مهم نیست بیمار بدبخت از كجا باید جور كنه!
همه می دونند كه بیشترین درآمد در حال حاضر در كشور ما برای پزشكانه میشناسم پزشكی كه بخاطر درامد بالای پزشكی میلیاردر شده و پسرش هر ماه یك ماشین خارجی می خره و فقط كارش دور زدن تو خیابونهای شهرمان ... است. اختلاف طبقاتی تا چقدر؟ شغل یك پزشك نسبت به معلم چقدر اهمیتش بالاتره كه باید انقدر فاصله بین معلمان و پزشكان باشه؟؟!!!...
خواهش می كنم از بالا به بقیه مردم نگاه نكنید و خودتون رو جای پرستاری بگذارید كه شب تا صبح مریض بد حال داره در حالیكه بچه خودش تب داره و مادر بالای سرش نیست (خودم)چرا هیچ وقت همدیگر رو درك نمی كنیم؟!
بعضی ها فكر می كنند اگر مدرك دكتری دارند باید همه بهشون احترام بگذارند و اگر یادت بره بگی جناب آقای دكتر فلانی بهشون برمیخوره در حالیكه شعور و معرفت و انسانیت به تحصیلات نیست!
amin
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
۰
۰
واقعا برای جامعه پزشكی متاسفم كه با این همه ادعا !!! همچین برخوردی را با همكارانشان دارند.
حمید
Germany
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
۰
۰
سلام
وقتی كه پزشكان بجای درمان بیماران طبق سوگندی كه خورده اند به دنبال ساخت و ساز ، دریافت زیر میزی ، خرید و فروش ماشین ، دریافت حق سهم از معرفی بیمار و غیره هستند واقعا آقای مهران مدیری حق دارد از انها در قالب سریال طنز نقد كند
اونوقت پزشكان صدایشان در می اید كه ما را دارند خراب میكنند
باور كنید یكروز عمل های جراحی دكتر خانم من برای 4 عمل بروی بیماران معادل 16 میلیون تومان + هزینه های بیمارستان خصوصی خود ایشان میباشد كه سر جمع معادل حقوق یكسال مهندسی است كه در سازمان دولتی كار میكند

وای به حال روزی كه جناب آقای دكتر فكر كند كه هیچ ارگانی نمیتواند جلوی او را بگیر و اگر هم احضاریه ای بیایید با یكی دو تلفن و صرف هزینه ای ناچیز حل میشود

خدا به داد اون پرستار برسد كه اگه شكایت كنه اخراج میشه و اگر هم شكایت نكنه بازم اخراج میشه !
ن
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
۰
۰
نمیشه قضاوت كرد شاید خانوم پرستار هم مقصر بوده، من كه تو بیمارستانا هرچی دیدم پرستارا خیلی بد با بیمارا برخورد میكنن و زمانی كه باید حضور داشته باشن و به بیمار برسن نیستنشون اگر هم بهشون بگیم با گستاخی بهت جواب میدن......احتمالا چون بچه 3 ماهه بوده پرستاره گفته بزار بمیره............بعضی چیزا رو دیدم كه می گما...........
ن
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
۰
۰
والا پرستارا افدشون از دكترا بیشتره..........ما كه هرچی دیدیم پرستار واسه جوون بیمار ارزش قایل نبوده نه دكتر.....نباید یكطرفه قضاوت كنیم
جمشید
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
۰
۰
هرگز هیچ پزشكی بدون هیچ دلیلی چنین اقدامی نمیكند .همانطور كه نوشته اید اتفاق بسی دلخراش وقوع یافته كه همانا ایست قلبی نوزاد سه ماهه بوده جالب اینست در ادامه خبر گریزی به مادیات ودستمزد دو قشر پرستار وپزشك پرداخته اید كه در جایی كه جان یك نوزاد از بین رفته پرداختن بدان نابجاست.
پرستار با توجه به تحصیل خود و شرح وظایف كاری خود مجبور به تمكین از پزشك میباشد
حال چرا در بعضی مشاغل ذیر دستان جایگاه خود را اشتباه میكنند مشكلی است كه مشاغل وبسا فرهنگ را تهدید میكند.
ف
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
۰
۰
وای جرا همه میكین اون برستار جی كفت جی كرد اصلا اون هرجی كفته باشه یه رزیدنت اجازه نداره درگیر بشه اونم تو بیمارستان و بخش مراقبت ویژه متاسفم برا جامعه ما كه این همه پزشك سالاریه اون رزیدنت خواب بوده ناراحت شده ك چرا از خواب بیدارش كردن واسه نوزادی ك مرگش حتمی بوده... (خبر از منبع مطمین)
آرمان
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
۰
۰
رزیدنتای بیچاره همه ی كارای بیمارستان رو دوش اوناست، تازه فقط ماهی ٧٠٠ هزار تومان حقوق میگیرن، چرا یك طرفه قضاؤه میكنید، ببیند پرستاره چه كوتاهی كرده كه باعث شده رزیدنت عصبانی بشه
محمد
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
۰
۰
اولا همه میدونند كه بیمارستانها باكمبود پرستار مواجهند دوما پرستارها بسیار زحمتكش هستند كه با حقوق كم بسیار محیط كار ناامن و سختی دارند سوما حتی اگر كم كاری هم كرده اند حق دست درازی به پرستار رو ندارد
محبوبه
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
۰
۰
باید اول تحقیق كنن بعد نظر بدن .در مورد حقوق پرستارا هم جهت اطلاع بسیار بالاست . واز همه ارگان ها بیشتر دریافتی دارن .فقط حقوق نیست .خیلی هم از زیر كار در میرن .برید بیمارستان و ببینید چه خبره .
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
۰
۰
ببخشید آقای ارمان بیچاره رزیدنت فعلا 700 میگیرد بعد كه پزشك شد پول بی حساب دریافت میكند اما پرستار زحمتكش 25 سال خدمت میكند و همان در امد ثابت را دارد و جدای این حرفا هیچ رزیدنت كه هیچ ، هیچ دكتر و هیچ انسان نرمال روانی حق دست درازی به روی كسی را ندارد
دكتری یهخ شغل ، سمت خدایی نگرفتن كه فكر میكنن زیادی ادم شدن .
نازنین
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
۰
۰
بیمارستانهای ما با كمبود فوقالعاده پرستار روبه رو هستش یك پرستار در بخش مجبوره كار چندین پرستار رو انجام بده انصافا خستگی ، اضطراب كار اضافی ، حقوق كم ، بی احترامی همكاران به اصطلاح نخبه برای پرستار ها . اینگونه رفتارهای كشورهای عقب مانده مثل كشور ما به لطف وزیر محتر دور از انتظار نیست.
پرستار در اونوقت شب احساس وظیفه كرده به اون رزیدنت بی مسولیت زنگ زده بیا بالای سر نوزاد اون هم اومده به جای انجام وظیفه رفته سراغ پرستار .
اون رزیدنت اونقدر مشكل روانی داشته كه وظیفشو نفهمیده كدوم طرف رفتنیه .
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
۰
۰
بحث كوتاهی رزیدنت یا پرستار نیست (پرستار كوتاهی نكرده والا زنگ نمیزد به رزیدنت) بحث اینكه رزدیدنت به هیچ عنوان حق دست درازی به پرستار یا هركس دیگه نیست ایشون جرات داره بره دست روی خواهرش و، زنش ، یا دوستش بكنه دستش و میشكنن میذارن روی سینه ی مباركش.
البته گستاخی این رزیدنت یا امثال ایشون ناشی از تربیت بد خانواده ، بی توجهی نظام پرستاری ، و نخبگی وزیر كشور هست .
نازنین
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
۰
۰
اگه بحث كم كاری رزیدنت یا پرستارو كنار بذاریم ( البته پرستار كم كاری نكرده كه زنگ زده به رزیدنت ) بحث اینه كه این رزیدنت حق نداره به پرستار یا هركس دیگه دست درازی كنه اگه جرات داره بره دستشو رو خواهرش ، یا زنش ، یا دوستش بلند كنه دستشو میشكنن میذارن رو سینه اش .
البته این گستاخی رزیدنت ناشی از تربیت خانواده ، كوتاهی نظام پرستاری ، و نخبگی وزیر بهداشت هستش .
حمید
Singapore
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
۰
۰
اگه پرستار خانواده با عرضه ای داشته باشه حق اون پزشك رو باید بزاره كف دستش
امید
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
۰
۰
جامعه پزشكی چون با جون مردم سروكار دارن و همه بخاطر خوب شدن بیماریشون مجبورن باهاشون كنار بیان خیلی از خود بی خود شدن و ادعای ... میكنن . اون زمان گذشت كه پزشك به خاطر بیمارش هركاری میكرد . پزشكای خارج از كشور رو ببین بعد پزشكای ما رو ببین . فقط ادعاااااااااااا
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
۰
۰
بنظر من این موضوع فقط به روان و شخصیت فرد برمیگرده.طرف روانی بوده .
mohama
United States
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
۰
۰
باسلام یادمان باشد به بیمارستانهایی كه پزشكش ارقام نجومی دریافت میكنند مراجعه نكنیم
nurse
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
۰
۰
من خودم یك پرستار هستم و خیلی وقت ها شاهد بی احترامی و رفتار بی ادبانه ی بعضی پزشك ها بودم اون ها خودشون رو خدا فرض میكنند و همه رو پایین تر از خودشون میدونند واقعا براشون متاسفم
سمیه
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
۰
۰
ما واقعا نمیدونیم چه اتفاقی افتاده كه منجر به مرگ نوزاد شده، ولی مطمئنم پرستار دیر رسیدگی كرده و دیر زنگ زده به رزیدنت معلوم نیست سرش كجا بند بوده، من با پزشكا و پرستارا تو بیمارستان زیاد سروكار دارم چون خودم دكترای تخصصی فیزیك رادیوتراپی میخونم و فقط دیدم این پرستارا همشون یه جا جمع میشن و حرف میزنن و از زیر كار درمیرن، درضمن كی گفته حقوق پرستارا كمه؟ یه لیسانس پرستاری ماهی یك و نیم میلیون میگیره بسشه مگه چكار میكنن انصافا؟؟؟ حق با پزشك بوده كه پرستارو زده
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
شما برای بیمار چكار می كنی كه میلیونها تومان پول از بیماران و سیستم میگیری ؟ پرستار شب و روزش را با بیمار طی می كند تو بیا یك شب بالای سر بیماران بعنوان پرستار كار كن بعد قضاوت كن !!!!
میم .سین
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۵
هرچی هم باشه .كه البته اینطوری هم كه شما میگید نبوده، كسی حق ندارد كسی رو مورد ضرب و شتم قرار بده !!!! اگه قرار باشه مث شما فك كنیم كه باید هر روز با صد نفر كشتی بگیریم
پ
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
بعضی پزشكان فكر می كنند، استغفرالله انگار خدایید
farshid.parsian
United States
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
۰
۰
ﭼﻘﺪﺭ ﺟﺎﻟﺐ ﺍﺳﺖ كﻪ ﺑﻌﻀی ﻫﺎ ﻫﻤﻪ ﭼیﺰ ﺭﺍ ﺑﻪ ﭘﻮﻝ ﻭ ﺩﺭﺍﻣﺪ 'ﻭیك ﻧﻔﺮ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻫﻤﻪ ﺭﺑﻂ ﻣیﺪﻫﻨﺪ'ﺟﺎﻟﺒﺴﺖ كﻪ ﺑﺪﺍﻧیﺪ ﺩﺭ ﺍیﻦ ﺑیﻤﺎﺭﺳﺘﺎﻥ ﺣﻘﻮﻕ ﭘﺰﺷك ﺭﺯیﺪﻧﺖ ﻣﺎﻫﺎﻧﻪ ﻫﻔﺘﺼﺪ ﻫﺰﺍﺭ ﺗﻮﻣﺎﻥ ﻭﺣﻘﻮﻕ ﭘﺮﺳﺘﺎﺭ ﺍی ﺳی یﻮ ﺑﺎﻻی یك ﻣیﻠیﻮﻥ ﻭ ﭘﺎﻧﺼﺪ ﻫﺰﺍﺭ ﺗﻮﻣﺎﻥ ﻣیﺒﺎﺷﺪ'ﻏیﺮ ﻗﺎﺑﻞ ﺑﺎﻭﺭ ﺍﺳﺖ؟ﺍﺭی ﻫﻤیﻨﻄﻮﺭ ﺍﺳﺖ'ﻭﻟی ﻭﺍﻗﻌیﺖ ﺩﺍﺭﺩ'
ﭘﺲ ﭘﻮﻝ ﻋﺎﻣﻞ ﻓﺮﻣﺎﻧﺮﻭﺍیی ﻧیﺴﺖ...ﻭﻟی ﺩﺭ ﺗﻤﺎﻡ ﺩﻧیﺎ ﭘﺰﺷك ﺑﻪ ﺩﻟیﻞ ﭘﺰﺷك ﺑﻮﺩﻥ ﻭ ﻋﻠﻢ ﺑیﺸﺘﺮ ﺭییﺲ ﺗیﻢ ﺩﺭﻣﺎﻥ ﺍﺳﺖ'ﻭ ﭘﺮﺳﺘﺎﺭ ﻭﭘﺮﺳﺘﺎﺭ ﻣﻮﻇﻒ ﺑﻪ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺩﺳﺘﻮﺭﺍﺕ ﺍﻭ.
ﺍﻟﺒﺘﻪ ﺍﺯ كﺎﺭ ﺍیﻦ ﭘﺰﺷك ﺩﻓﺎﻉ ﻧﻤیكﻨﻢ ﻭﻟی ﻣﺘﺎﺳﻔﺎﻧﻪ ﺑﻌﻀی كﺎﻣﻼ ﺣﺴﺎﺏ ﺷﺪﻩ ﻭﻋﻤﺪی ﺍیﻦ ﺩﻭ ﻗﺸﺮ ﺭﺍ ﺩﺭ ﻣﻘﺎﺑﻞ ﻫﻢ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﺍﺩﻩ ﻭﺩﺭ ﺻﺪﺩ ﺗﺨﺮیﺐ ﻫﺮ ﺩﻭ ﻭ ﺍیﺠﺎﺩ ﺗﻨﻔﺮ ﻣﺘﻘﺎﺑﻞ ﻫﺮ ﺩﻭ ﻗﺸﺮ ﻫﺴﺘﻨﺪ'ﺑﻄﻮﺭیكﻪ ﭘﺮﺳﺘﺎﺭ ﺑﻪ ﺧﻮﺩ ﺣﻖ ﻣیﺪﻫﺪ ﺍﺯ ﺩﺳﺘﻮﺭ ﭘﺰﺷك ﺳﺮ ﺑﺎﺯ ﺯﻧﺪ یﺎ ﺭﻓﺘﺎﺭی ﺩﻭﺭ ﺍﺯ ﺍﺣﺘﺮﺍﻡ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺩﻫﺪ ﻭﭘﺰﺷك ﻫﻢ ﻃی ﺯﺣﻤﺎﺕ ﺍﺧیﺮ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺳﻮﺩ ﺟﻮ ﺩﺭ ﭼﻨﺪ ﻣﺎﻩ ﺍﺧیﺮ'كﺎﻣﻼ ﺍﻣﺎﺩﻩ ﭘﺎﺳﺨﻬﺎ ﻭﺭﻓﺘﺎﺭ ﻫﺎی ﺷﺘﺎﺏ ﺯﺩﻩ ﺷﺪﻩ .ﺩﺭ ﻭﺍﻗﻊ ﺑﻪ ﻟﻄﻒ ﻋﺰیﺰﺍﻥ ، ﺍیﻦ ﺩﻭ ﻗﺸﺮ ﺩﺭ ﺫﻫﻦ ﺧﻮﺩ ﺩیﮕﺮی ﺭﺍ ﺩﺷﻤﻦ ﻭ ﻣﺘﺮﺻﺪ ﻓﺮﺻﺖ ﺗﺨﺮیﺐ ﺧﻮﺩ ﻣیﺒیﻨﺪ....
ﺍیﻨﻬﺎ ﻧﺘیﺠﻪ ﻭﻓﺘﺎﺭ كﺴﺎﻧیﺴﺖ كﻪ ﻫﻤﻪ ﭼیﺰ ﺭﺍ ﭘﻮﻝ ﻣیﺒیﻨﻨﺪ
شادی براتی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
۰
۰
وقتی كسی مذهبی جلوه میكند تو هر مصیبتی میافتد یا زینب یا زینب از زبانش قطع نمیشود
حتی ان دسته افرادی كه بوئی از دین نبرده اند ونگاهشان به جامعه ی توسعه یافته ی غرب است جایگاه مشخص و والای نرس را علنا معترف هستند
با این تفاسیر توهین به یك انسان اون هم یك زن نرس فقط از چه موجودی میتوان انتظار داشت؟
نرسینگ و بزشكی دو علم همزاد هم فضا اما دو شاخه ی متفات كاركردی هستند به این معنی كه نرس مراقبت و بزشك تشخیص بیماری ودرمان را انجام میدهند مهذا چه دلیلی یرای درگیری این دو وجود دارد؟چه مقایسه ای این فاصله و مجوز توهین ها رو صادر كرده؟
بیمار پیوند كبد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
۰
۰
بإسلام یه سری از پزشكها فكر میكنند پرستار و منشی و یا حتی بیمار غلام و نوكر انها هستند و با زبان توهین و تحقیر با مخاطب صحبت میكنند بنده خودم بیمار پیوندكبد بیمارستان [...] تهران هستم در درمانگاه پیوند یه پزشك عمومی بیسواد كه حتی نسخه هارو اشتباه مینویسه مشغول بكار شده كه فقط به رَیَّا و تظاهر به مسلمانی فكر میكنه و مدام پاچه منشئ و بیماران رو میگیره بسیار بی تربیت و بی شخصیته . مقصر روءساء بیمارستان و دانشگاه علوم پزشكی هستند كه به اینجور خانم دكترهای بی أدب بها میدند جالب اینكه هر بیماری اعتراض میكنه به خانم دكتر یه رتبه و امتیاز میدند
میم .سین
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۵
۰
۰
سلام . آخر این جریان هنوز مشخص نیس ؟ اصلا از پزشك ضارب شكایت شده ؟ نتیجه داده ؟ چی شده؟!

نیازمندی ها