عاملان اسیدپاشی به روی مدیر بیمارستان ضیاییان:

به ما نگویید اسیدپاش! می خواستیم دکتر انوری را بترسانیم

عاملان اسیدپاشی بر روی مدیر بیمارستان ضیاییان در تازه ترین اعترافات خود مدعی شدند، فقط قصد ترساندن دکتر انوری را داشته اند و اسید پاش نیستند واز ماده لوله باز کن رقیق استفاده کرده اند.
کد خبر: ۷۴۵۰۰۰
به ما نگویید اسیدپاش! می خواستیم دکتر انوری را بترسانیم

جام جم سرا: صبح امروز متهمان از سوی قاضی حسین پور بازپرس شعبه پنجم دادسرای جنایی تهران تحت بازجویی قرار گرفتند. پزشک جراح در خصوص انگیزه اش از این کار گفت: من با مدیر بیمارستان ضیاییان اختلاف داشتم و کارکنان و پزشکان بیمارستان در جریان اختلافات ما بودند.

وی افزود: من شاهد تخلفاتی در بیمارستان بودم وچندین بار به نهادهای نظارتی بیمارستان گزارش ولی کاش تصمیم عاقلانه تری می گرفتم. من و برادرزاده ام فقط قصد ترساندن مدیر بیمارستان را داشتیم..از کارم پشیمانم و می خواهم مرا ببخشند.

به گزارش جام جم سرا سپس پسر جوان(برادرزاده متهم ) در جایگاه قرار گرفت و در دفاع از خود گفت: ما اسیدپاش نیستیم . مایع لوله باز کن اسید نیست و فقط قصد ترساندن مدیر بیمارستان راداشتیم، وگرنه چشمان دکتر نابینا می شد.

او افزود: به عمویم علاقه زیادی دارم ولی از او گله هم دارم که چرا مرا قربانی کینه توزی خود کرد و آینده ام را تباه نمود.

در حالی که دکتر سیامند انوری، مدیر بیمارستان ضیاییان که شامگاه شنبه مورد اسیدپاشی قرار گرفته، هنوز از بیمارستان مرخص نشده ، پرونده اسیدپاشی بر روی وی در شعبه پنجم دادسرا در حال رسیدگی است و با تکمیل تحقیقات به دادگاه ارسال می شود.

مسئولان قضایی اظهار می کنند حتی اگر وی از متهمان پرونده رضایت هم بدهد، آنها از جنبه عمومی جرم محاکمه خواهند شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۷
شقایق
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
۰
۰
كاشكی علت واقعی كارتون رو جرات می كردید بگید. از همون تخلفات بگید.
darya
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
۰
۰
مگه جنگله؟با منطق میرفتی حرف میزدی
آرام
-
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
مگه همه حرف حالیشونه
زهــرا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
۰
۰
حالا چه اسید غلیظ چه مواد دیگر.....جرم ؛ جرم است
اما چیزی كه این وسط بوجود آمد رعب و وحشتی است كه در اذهان جامعه شكل گرفته این یك حقیقت غیرقابل انكار است كه در میان دو دوست / خواهر و برادر / هم صنفیان و افراد جامعه حتی زن و شوهر و والدین و فرزند اختلاف نظرهایی بوجود آید و هر روزه گاهی مشاجرات بالا می گیرد
آیا منطقی ترین راه برای حل مسئله و یا بقول این متهمان ترساندن و احقاق حق ؛ اسیدپاشی / چاقو كشی و امثال اینهاست؟؟؟؟؟!!!!!
این اتفاقات روی داده در جامعه از یك منظر تلنگری ست برای خانواده ها تا هوشیار باشند برای تربیت صحیح فرزندان خود و برای متولیان امور فرهنگی جامعه برای ترویج رفتار اخلاق مدارانه در زندگی و از دیگر منظر ترسی پنهان در دلها می نشیند نكند فلانی كه با من مشكل دارد در خیابان ناغافل چاقو فرو كند در بدنم یا اسید بپاشد روی صورتم.....
$
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
۰
۰
اسید یا قلیا هردوتاشون خاصیت خورندگی دارن و خطرناكند. اگه با این كارا برخورد نشه، دیگه سر و صورت سالم واسه كسی نمیمونه_ متأسفانه تو این زمینه تو دنیا مثال زدنی شدیم.
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
۰
۰
چه دلیل مضحكی ! هر كی با هر كی اختلاف داشت باید بره به قول شما مایع لوله بازكنی بریزه رو طرف ؟ تازه اون هم كی ....اسیدپاش پزشك و دانشجو دیگه نوبره !!1
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
۰
۰
كاش از طریق قانونی اقدام كرده بودند حالا اینجوری تو دردسر افتادن...........
شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
۰
۰
مایع لوله بازكن پاش ، سركه غنی شده 76٪ پاش ، آبلیمو اكسید شده پاش ، حالا هر چی ؟ شما كه به روح روان مردم زخم زده اید . شما كه طرف را راهی بیمارستان كرده ید . شما كه خانواده ای رو نگران كرده ید . جنایت فقط كشتن فردی نیست . این شكل از جرم كثیف ترین ،‌ پست ترین . حیوانی ترین اقدام و جنایت بر روی یك انسان بدون دفاع است . و به هر شكلی و اندازه ای محكوم است
سالار
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
۰
۰
پسر خوب اونم اسیده مدركت رو از كجا گرفتی؟!!
رضا
Canada
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
۰
۰
دكتری كه به همكارخودش اسید می ریزد با مرض خودش چه می كند. این فرد حتی به قسمنامه ای كه خوانده و امضا كرده هم معتقد نیست. این فرد متوجه نبوده كه كارش در جامعه پزشكی چقدر خطرناك بوده .اگر هركس بخواهد اختلافاتش را با این روش رفع كنه و برای ترساندن افراد از اسید و غیره استفاده كند كه سنگ روی سنگ نمی ماند. قانون باید ایشان را به دلیل پزشك بودن شدید تر مجازات كند زیرا وظیفه پزشك در دنیا فقط نجات دادن انسانها است نه صدمه زدن به آنان. هر جای دیگر بود مدرك آقای دكتر اسیدپاش را باطل می كردند.
مریم
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
۰
۰
متاسفم برای این جامعه كه رفتاری حیوانی از آن سر می زند......
خدا به كدام كردار ما دلخوش است
عجب صبری خدا دارد................................................................
همشهری
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
۰
۰
گناه و جرم اقای پزشك مدیر كمتر از جراح ما نیست چرا كه با عملكردو خلاف های اداری و سوء استفاده های مالی ایشان اسید روی توده مردم پاشیده شده . لطفا ایشان نیز باید مجازات شوند.
وحید
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
۰
۰
خدایا مردم زیر دست اینا دارن درمان میشن!
علی
United States
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۴
۰
۰
متاسفانه باگسترش رسانه های ارتباطی آنان برای تیتربیشتر وجذب مخاطب اختلافات كوچك رابزرگ می كنند...مایع فوق اگر اسید بود كه ریس بیمارستان كور می شد وصورتش هم له می شد...بهرحال یك جراح هم می تواند زیر فشار عصبی وزورگویی مافوقش عكس العمل نامناسب انجام دهد.بجای اینكه مایع رقیق را بزرگنمایی كنید به خانواده وحیثیت ان جوان 20 ساله كه برای جلوگیری از كوری مایع را رقیق نموده باشید...بذر محبت ودوستی بپاشید نه نفرت
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
۰
۰
باید این مسئله ریشه یابی شود.هم اصل جرم بررسی شود و هم تخلفاتی كه جراح مدعی آنهاست بررسی شوند.چرا نباید ی نهاد بررسی و نظارتی قوی وجود داشته باشه كه در هر صنفی بتوان به انها مراجعه و بدون هیچ اعمال نفوذی تخلفاتشون بررسی شود. دكتر انوری هم ظاهرا خیلی مظلوم نیستند مدیر بیمارستانی كه با امبولانس خونه میره!
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
۰
۰
اگر اسید بود كه الان دكتر انوری بنده خدا نا بینا میشدند، پس اسید نبوده
نظری
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
۰
۰
مساله اسید پاشی نبوده اینقدر شلوغش نكنید
ای كاش روزی مردم ما آنقدر فهیم میشدند كه به جای اینكه آتش بیار معركه شوند و یك مساله به این كوچكی را تا این حد بزرگ كنند به دنبال حل مسایل مهمتر در زندگیً خودشان بودند

نیازمندی ها