اختلاف سلیقه در انتخاب شام، زن و شوهر را به دادگاه کشاند!

درخواست طلاق به خاطر اختلاف سر املت یا کوکوسبزی!

مرد پریشان احوال به زن می‌گوید: «آخر با این کار می‌خواهی چی را ثابت کنی؟ من به قاضی هم گفتم طلاقت نمی دهم». زن غضب‌آلود به مرد نگاه می‌کند: «دیگر نمی‌توانم با تو زیر یک سقف زندگی کنم». «چرا؟ چه کرده‌ام؟». زن می‌گوید: «بی‌ادبی، بو می‌دهی»!
کد خبر: ۷۴۳۲۱۰
بی‌ادبی‌هایش باعث خجالتم شده؛ همسرم بو می‌دهد!

جام جم سرا: زن ادامه می‌دهد: «این قدر مرا عذاب نده، تو آبرو برای من نگذاشتی، آن وقت می‌گویی چه کار کردم؟ بعد از آن همه خرابکاری و حرف و حدیثی که از مردم شنیدم، دیگر گذشت نمی‌کنم. فقط طلاق!» بعد هم از مرد فاصله می‌گیرد.


وقتی پای حرف‌هایش می‌نشینم، می‌گوید: به هر که می‌گویم برای چه اینجا هستم، تعجب می‌کند، آخر من به که بگویم، نمی‌توانم رفتارهای زشت و زننده شوهرم را تحمل کنم. دو سال است ازدواج کرده‌ایم. شوهرم دوست عمویم بود. وقتی به خواستگاری‌ام آمد خیلی شناخت عمیقی از او و خانواده‌اش نداشتم. از دور همه چیز خوب بود. متاسفانه به اصرار او خیلی زود عقد کردیم و بعد از آن تازه متوجه خیلی از مسائل شدم که تا آن موقع گمان نمی‌کردم در زندگی مشترک چندان اهمیتی داشته باشد.

او حرف‌هایش را این چنین ادامه می‌دهد: همسرم در خانواده مرفهی به دنیا آمده است اما هزار افسوس که از تعلیم و تربیت شخصی کاملا بی‌بهره است. تنها چیزی که یاد گرفته، فخرفروشی است، حتی برای بی‌ارزش‌ترین چیز‌ها... بد‌تر از آن، با این همه ادعا انگار سال‌ها در غار زندگی کرده است؛ نه ادب می‌داند، نه آداب اجتماعی، نه بزرگ می‌شناسد، نه کوچک. هر چه می‌خواهد، می‌گوید و انجام می‌دهد بدون اینکه فکر کند، گفتار و رفتارش نشانه شخصیت اوست. روزهای اول که شاهد کار‌هایش بودم، خیلی موضوع را جدی نگرفتم، اما وقتی تذکر‌هایم را نشنیده گرفت و به رفتارهای زشتش ادامه داد، تازه فهمیدم چه خبر است! خجالت می‌کشم بگویم، باورتان می‌شود شوهر مثلا تحصیلکرده من، به رعایت بهداشت فردی‌اش بی‌اعتنا است؟!


وقتی از سر کار می‌آید و کفش‌هایش را درمی‌آورد، نمی‌توانید نفس بکشید. آن وقت به جای اینکه پا‌هایش را بشوید، خیلی راحت شانه بالا می‌اندازد و می‌گوید: همینه که هست! غذا خوردنش هم که حکایتی است. با اینکه همیشه بهترین غذا‌ها را آماده می‌کنم، چنان به سفره حمله می‌کند که گویی سال‌هاست غذا نخورده! با سر و صدای وحشتناکی هم که راه می‌اندازد، اشتهای دیگران را کور می‌کند. از همه فاجعه آمیز‌تر حرف زدنش است؛ در شوخی و جدی از چنان کلمات رکیکی استفاده می‌کند که شوکه می‌شوید و البته خیلی چیزهای دیگر... کاش همه این‌ها در خانه و خلوت خودمان بود، اما او در جمع بد‌تر است و اصلا برایش مهم نیست دیگران چه فکری درباره‌اش می‌کنند. فقط من باید خجالتش را بکشم.

آن قدر در این مدت از دوست و آشنا و فامیل حرف شنیدم و سرزنش شدم که با همه قطع رابطه کردم اما چه فایده؟ با این کار فقط خودم دچار مشکل اعصاب شدم، بدون اینکه تغییری در رفتار همسرم ایجاد شود. هر چه می‌گویم مرد، این شیوه رفتار اشتباه است، گوشش بدهکار نیست.

برای حفظ زندگی‌ام چند بار به شوهرم پیشنهاد دادم به یک مشاور مراجعه کند اما قبول نمی‌کند و مرغش فقط یک پا دارد. نمی‌دانم، شاید به نظر شما هم این مسائل، مشکلات پیش پا افتاده و کوچکی باشد، اما باور کنید تحملشان صبر ایوب می‌خواهد که من ندارم. (خراسان)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۳
بازیاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۶
۰
۰
خیلی بد است این موضوع ... متاسفانه وقتی قدرت انتخاب در ازدواج پایین باشد فقط باید ملاك های اصلی را سنجید و نوبت به این موارد نمیرسد . متاسفم متاسف . برای یك خانم خیلی بوی نامطبوع همسر آزار دهنده هست . درك می كنم .
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۶
۰
۰
تا مرد سخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۶
۰
۰
واقعا بعضی ها باهاشون زندگی كردن مثل سوختن در آتیش جهنمه . بعضی ها مثل این میمونن كه انگار دنیا فقط برای اونا ساخته شده و دیگه هیچ مسئولیتی در برابر ناراحتی دیگران ندارن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۶
۰
۰
بیچاره دختر مردم.............حالا اگه زن اینجوری باشه سریع مرد واسش هوو میاره ولی از دید جامعه ی ما تو اینجور موارد كه مرد بی شخصیته زن باید بشینه زندگی كنه و دم نزنه اگه طلاق بخواد همه یه جور دیگه نگاش می كنن....
فرانك
Canada
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۶
۰
۰
شوهر داری بلد نیست.جوری میتواند او را آموزش دهد كه فوری یاد بگیرد و عمل كند.منتها راهش را بلد نیست متاسفانه.
تارا
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۶
امیدوارم شمام همچین شوهری نصیبت بشه ببینیم چطوری شوهر داری میكنی .
جالبه كه زنها همیشه در حق هم جنساشون بی انصافی میكنند .تا كی میخوایین زن رو مقصر همهههههههههههههههههههه چی بدونین؟
چارك میرزا
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۶
۰
۰
تا مرد سخن نگفته باشد . بوی بد او نهفته باشد!
بهار
Germany
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۶
۰
۰
فرانك.گیر همچین آدمهایی نیافتادی كه ببینی تربیت ناپذیرن
بی بی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۶
۰
۰
خانم فرانك هیچ كسی رو توی زندگی نمیشه تغییرش داد چون اون طوری بزرگ شده . نفست از جای گرم در میاد .
نیكو
United States
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۷
۰
۰
برای خانمهایی همچون فرانك. ما زنها باید پشت هم باشیم تا بتونیم براین بی عدالتیها علیه زنان مقابله كنیم اما همیشه بر ضد هم هستیم و غرض ورزی داریم بنده خدا داره زجر میكشه پیش همه تحقیر میشه اونوقت میگی بلد نیستی فكر كنم حال روحی خوبی نداره یا ینكه خیلی من من داری و اعتماد بنفس بالا
یوسف
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۷
۰
۰
به نظر من قاضی لازم است فورا حكم طلاق صادر كند چون آن مرد اصلاح بذیرنیست وزندگی آن زن ودراینده زندگی فرزندانشان تباه وضایع خواهد شد. بنا به تجربه وقتی صحبت از طلاق از طرف زن مطرح میشودبه شخص قاضی بر میخورد وسلیقه شخصی خودراكه درنهایت مخالفت با طلاق است اعمال میكند.انگار همسر خودش تقاضای طلاق كرده است.نمیدانم اگر دختر قاضی گیر دامادی نالایق ومعتاد وبیچاره ومفلس بیافتد چكار میكند.
چارك میرزا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۷
۰
۰
اگر همسر فرانك خانم نظر او را تایید كند كه نور علی نور است وگرنه شعار دادن را همه بلدند
یك مادر
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
۰
۰
خانم جان سریع طلاق بگیر. جان خودت را راحت كن. ما خانم ها مجبور نیستیم عمرمان تباه آدمی بكنیم كه هیچی حالیش نیست.من 40 سال سوختم وساختم . فقط چیزی كه عایدم شده بیماری.

نیازمندی ها