یک داماد سعودی در شب عروسی، بعد از دیدن روی عروس خانم، او را طلاق داد. این زوج، در شهر مدینه منوره، قبل از آنکه همدیگر را ببینند تصمیم به ازدواج گرفته بودند.
کد خبر: ۷۴۰۵۱۱
داماد پس از دیدن صورت عروس، او را طلاق داد! [+عکس]

جام جم سرا به نقل از العربیه: زمانی که عروس خانم تور را برای گرفتن عکس از صورت خود برداشت، داماد با عصبانیت از جا پرید.
به گزارش روزنامه عکاظ، عروس خانم در حالی که اشک می‌ریخت از حال رفت، و مهمانان وحشت زده برای حل دعوا به پادرمیانی پرداختند.

این روزنامه از قول داماد نوشت: «من پیش از ازدواج نتوانستم صورت عروس را ببینم. تو آنی که من فکر می‌کردم نیستی. من متاسفم، ولی باید ترا طلاق بدهم.»

وقتی داماد عروس را طلاق داد، مجلس ازدواج تبدیل به مجلس عزا و ماتم شد.
به گزارش جام جم سرا از العربیه فارسی که تصویر زیر را نیز ضمیمه خبر خود کرده، رویداد مذکور در شبکه‌های اجتماعی با اعتراض کاربران به عمل داماد روبرو شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۱
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
۰
۰
بیچاره ..................زشتم نیستا
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
۰
۰
این كه بد نیست!
تیام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
۰
۰
دل دختر مردم را شكست
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
۰
۰
خداییش منم بودم طلاقش میدادم
ح.الف
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
۰
۰
كارشناس ارشد بیكارم، ریخت و قیافم بد نیس، شیوخ عرب اصولاً متموّلند، فك كنم پدر این خانم هم پولدار باشن، برا من اصلا مهم نیستا :D با همه این شرایط اگه زن من میشه، حاضرم از خودم و آرزوها و جوونیم بگذرم :| جام جم به گوش عروس خانم آیندم برسون :)) خخخخخ
بهشته
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
۰
۰
این تصویر مراسم مذكور كه نیست كه...فقط عكس ضمیمه خبره
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
۰
۰
چه انتخاب آگاهانه ای
ایرانی
Denmark
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
۰
۰
ای كاش عربستان به جایی برسه كه زنان هم بتونن به معنی واقعی كلمه به مردی كه قیافه اش رو دوست ندارن ، نه بگن.
k
Germany
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
۰
۰
شاید فیلمشون بوده اینا كه جوری همدیگر رو نگاه می كنند كه انگار عاشق همدیگه هستند اصلا تنفر و تعجبی و عصابنیت و گریه و غیره هم در عكس نیست . اصلا علائمی هم از اینها در عكس نیست . یه كم خبر یا تصویر یكیشون ایراد داره .
یه خانم
Germany
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
۰
۰
واقعیت این هست كه دنیا برای مردان بهتره تا زنان . اگر تحصیل كنیم كار هم داشته باشیم و مستقل، باز هم استرس شوهر كردن داریم. بعد از دوران بلوغ ، كل جامعه به ما میگن این كار نكن اون كا ر رو بكن . خیلی باید مواظب خودمون باشیم از بلندی نپری بلا سرت میاد . مثل بره بار میاییم بعد تو انتخاب شوهر هم باید از ترس بدبخت شدن بمیریم و زنده بشیم تازه اگر هم شوهر خوبی پیدا كنیم بعد باید تا سنمون بالا نرفته بچه دار بشیم بعد باید هوای همه چی رو تو زندگی داشته باشیم یعنی بچه داری و شوهر داری و غیره. بعد هم در همین حین باید حواسمون به قیافه و تیپمون باشه كه یه موقع از چشم شوهر نیفتیم . تازه بچه به دنیا اوردن و بزرگ كردن هم جزو سخت ترین كارامون هست حالا میتونید بفهمید چرا بعضی خانمها داشتن فرزند پسر رو به دختر ترجیح می دن چون خودشون مشكلات زن بودن رو با تمام وجود احساس كردند . حالا پسر باشی برو تو خیابون و اصلا معتاد شو یا نمی دونم رابطه با خیلی ها داشته باش بعد از یه مدت امكان بازگشتت به جامعه و توبه كردن و پشیمون شدن برات وجود داره و جامعه هم به راحتی رفتارهای تو رو توجیه می كنه اما اگر یه دختر بهش به زور هم تجاوز بشه ناراحتی روحی و روانی اون تجاوز هم اصلا به حساب نیاد آیا این فرد امكان بازگشتش به جامعه و داشتن زندگی خوب رو داره؟ واقعا ورای مسایل سیاسی و مذهبی ،آیا تو جوامع دیگه دنیا هم زندگی زن و مرد اینقدر متفاوت هست؟
محمد
United States
۰۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
۰
۰
چه شانس بزرگی، خداكنه دوباره تو چاله نیفته

نیازمندی ها