قربانی اسیدپاشی دهدشت و خانواده‌اش

خراش سوءظن بر «سیما»ی دختر جوان [مجموعه‌عکس]

(هشدار: برخی از تصاویر این گزارش دلخراشند و تماشای آنها به همگان توصیه نمی‌شود. اگر از دیدن تصاویر غیرمعمول رویگردانید، از خواندن و دیدن ادامه مطلب صرفنظر کنید) دختر جوانی که چندی پیش در پارک مرکزی شهر دهدشت، قربانی سوءظن شده و در اقدامی انتقامجویانه مورد حمله اسیدپاشی زنی دیگر واقع شده بود، بر خلاف شایعات همچنان زنده است و مراحل درمان را پشت سر می‌گذارد. تصاویری از او را همراه با خانواده‌اش در ادامه به نمایش گذاشته‌ایم.
کد خبر: ۷۲۳۷۸۸
خراش سوءظن بر «سیما»ی دختر جوان [مجموعه‌عکس]

جام جم سرا: رییس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه در تشریح جزئیات و آخرین وضعیت زن قربانی اسیدپاشی در دهدشت اظهار کرد: خوشبختانه زن قربانی اسیدپاشی زنده است و خبر فوت وی صحت ندارد اما او بر اساس اعلام پزشکان بین ۳۰ تا ۴۰درصد دچار سوختگی شده است.

پیش‌تر اعلام شده بود صورت «سیما افشاری»، قربانی مذکور، ۸۰ درصد دچار سوختگی شده است. بر اساس شواهد و گفته‌های شهروندان دهدشتی، این دختر جوان قربانی اختلافات خانوادگی و سوء ظن شده که طی آن زنی دیگر برای گرفتن انتقام شخصی دست به اسیدپاشی زده است.
این حادثه عصر یکشنبه ۳۰ شهریور در پارک مرکزی شهر دهدشت به وقوع پیوسته بود و در تازه‌ترین خبرها، شنیده شده که او گفته است اظهار نظر برخی افراد که اطلاعی از چند و چون ماجرا نداشته‌اند او را دلگیر و ناراحت کرده است.

(فرهنگ نیوز)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۷
ك
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
۰
۰
بایدعاملش قصاص بشه تا دیگه قبح اسید پاشی از بین نره
رضا
Canada
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
۱
۰
به نظر من این كار جرمش از قتل بیشتره باید مجرم رو به بدترین شكل ممكن اعدام كنن!! یك لحظه خودتون رو بذارید جای این بنده خدا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
۱
۰
جزهزاران بارتاسف به شخصی كه اسید پاشیده شده وهمچنین تاسف بیشتربه شخص اسید پاش هیچ چیزدیگری نمیتوان گفت . مگرزندگی ما انسان ها چقدرارزش دارد كه بخاطر خودمان شخص دیگری رااین همه آزاربدهیم واقعا خداراخوش میاد؟ خداوند خود ش هرطوركه صلاح میداند جزای فرد اسیدپاش رابدهد وهمچنین قانون قانون قانون.
ali
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
۲
۰
خداوند توی همین دنیا سزای اینجور آدمارو بده ان شاء الله
روزبه
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
۲
۰
آگه اون كه این جنایتو در حق آمنه كرد در ملا عام اعدام شده بود این زن به خودش جرئت نمیداد این بلا رو سر این دختر معصوم بیاره و این طوری زندگی یه جوونو نابود كنه.اگر این زن هر چه سریع تر اعدام نشه باز هم احتمال تكرار این قبیل جنایتها هست.
قاسمی
Netherlands
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
۰
۰
كاش یه كم وجدان داشتیم
نیكو
United Kingdom
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
۰
۰
اخه با این كارها چی نصبیتون میشه؟واقعا دلتون خنك میشه؟شوهرتو الان بدست اوردی؟دختر بدبختو خانواده اش رو بیچاره كردی امیدوارم اشد مجازات رو برای تو و امثال شما ها در نظر بگیرن گیرم شوهرت بهت خیانت كرد اخه این راهشه؟؟خودتم بدبخت كردی هم این دنیات داغون شد هم اون دنیات متاسفم واقعا...عكسهای ناراحت كننده ای بود واقعا متاثر شدم
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
۰
۰
این خانم قربانی میگه كه من با اون اقا رابطه ای نداشتم و فقط چون دوست برادرم بوده و به خانه ما رفت و امد داشته با هم صحبت میكردیم . . . باید به این خانم گفت كه اصلا چه معنی داره كه یك زن مجرد با یك مرد نامحرم هم صحبت بشه ........................
رضا
Germany
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
۰
۱
باید قصاص بشه تا درد این بیچاره رو خودش هم تحمل كنه
شهاب
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
۰
۰
به نظرمن كسی كه صورت انسانی رابااسیدپاشی داغون می كند بایدمجازاتش نیزهمان باشد.
اردل
United States
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
۰
۰
دوستان اولا اعدام این روزا مثل نقل و نبات شده پس نه تنها قبح خود اعدام شكسته كه هیچ تغییری هم تو آمار انجام جرایم حاصل نشده
گیرم كه اعدام شد در عرض چند لحظه تموم میشه و اون فرد میمیره اگر به تحمل عذاب و درس عبرت گرفتن فرد خاطی باشه كه بهترین كار حبس ابده (تازه تو انفرادی باشه) هر روز به كارش فكر كنه هر روز از هم بندی هاش حرف بشنوه فكر نكنم بالاتر از این عذاب باشه تازه عذاب وجدان (اگه داشته باشه) كه دیگه جای خود داره.
ارومیه
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
۰
۰
آیا میشود فروختن اسید قوی را ممنوع كرد ، زیرا ظاهرا در جامعه ما بیماران روانی كه به ظاهر سالمند زیاد است و پیدا كردن و درمان كردن آنها كاری بسیار سخت و هزینه بر است پس ایكاش در تولید و فروش اسیدهای قوی كنترل بسیار سختی بشود.
الهه
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
۰
۰
خیلی درد ناكه..... افرادی كه زندگی دیگران را نابود میكنن دین وایمان ندارن وباید قصاص شوند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
۰
۰
خداواسه هیشكس نخواد .واقعا دردناكه .......
كاراگاه(ام)
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
۰
۰
واقعاٌ كه.
دیگه كار از اعدام و قصاص گذشته باید تیر بارون بشن نامردا.
اصلاٌ یعنی چی ده آخه آدم ناحسابی اگه یكی رو خودت این جوری اسید بریزه چه شكلی میشی؟
اسید پاش نامرد.
زنانه
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
۰
۰
دارید از دین دورمون میكنید و به خدا نزدیكمون. كار هركی میخواد باشه بدون كه شیطان هزار سال واسه خدا نماز خوند تا آخرش ضد خدا شد شما كه ذره ای نیستید چطور اجازه میدید جای خدا حكم كنید. شما از شیطان بدترید. البته من میگم این كاره دولت نیست
ا
United States
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
۰
۰
قصاص شود. اگه قانونی هست

نیازمندی ها