پیش‌فروش اینترنتی بلیت اتوبوس برای سفرهای نوروزی از امروز آغاز می‌شود و تا ۱۸ اسفند ادامه خواهد داشت. پس از هجدهم نیز پیشفروش حضوری آغاز می‌شود.
کد خبر: ۶۵۱۲۴۹
از امروز: پیش‌فروش اینترنتی بلیت اتوبوس

جام جم سرا: پیش‌فروش اینترنتی بلیت اتوبوس برای تعطیلات نوروز، از امروز ۱۱ اسفند‌ آغاز می‌شود و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت‌های www.payaneh.ir ‌و www.mosaferyar.ir اقدام به پیش خرید بلیت اتوبوس برای سفرهای نوروزی خود کنند ضمن آنکه پیش‌فروش بلیت از طریق سایر ‌آدرس‌های اینترنتی اختصاصی شرکت‌های تعاونی حمل و نقل مسافر و آدرس‌های اینترنتی استانی نیز انجام می‌شود. ‌

به نقل از مهر، پیش‌فروش حضوری بلیت اتوبوس در محل پایانه‌های عمومی مسافر و همچنین دفا‌تر مرکزی و دفتر فروش بلیت سطح شهر شرکت‌های مسافربری برای سرویس‌های هر شرکت تعاونی مسافری انجام می‌شود.

به نقل از فارس، ۱۱۰۰ دفتر در پایانه‌ها و مراکز شهری، به مسافران خدمات ارائه می‌دهند و طبق اعلام مسئولان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، نظارت بر نحوه عملکرد آن‌ها توسط بازرسان ادارات کل استانی انجام می‌شود.

پیش بینی‌ می‌شود نرخ بلیت اتوبوس در راستای کاهش زیان تردد یکسر خالی حدود ۲۰ درصد افزایش داشته باشد؛ ‌ این افزایش حداکثر ۲۰ درصدی نرخ بلیت اتوبوس در ایام روز به آن دلیل است که طی این ایام برخی مسیر‌ها یکسر خالی است یعنی به عنوان مثال در مسیرهای با مبدأ تهران در روزهای ابتدایی نوروز صندلی‌ها اغلب تکمیل است اما در همین روزهای ابتدایی نوروز، مسیر‌ها به مقصد تهران اغلب خالی هستند و یا در روزهای پایانی نوروز تقاضای سفر به تهران بسیار بالا اما تقاضای سفر از تهران به شهرستان‌ها کاهش می‌یابد و اغلب صندلی‌ها خالی است.

طبق اعلام رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طرح جابه‌جایی مسافران نوروزی از ۲۵ اسفندماه ۹۲ آغاز می‌شود و تا‌ ۱۵ فروردین ماه سال ۹۳ ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
۰
۰
اون سایتی كه قراره بلیت بفروشه (و البته الان كه ساعت 3 شده اما هنوز نفروخته) ادرسش اینه:
www.payaneh.ir
اما این سایتی كه شما لینكشو گذاشتید توی متن اینه:
www.payane.ir
جدن از اینكه انقدر اخبار رو دقیق و كامل منتشر میكنید از صمیم قلب مچكریم!!!!!!

نیازمندی ها