دو شهروند برای حفظ سلامت خود شکایت کردند

ورود دادستانی تهران به موضوع سرطانزایی «پارازیت»ها

۹ آذر ۱۳۹۲؛ ساعت ۹:۴۶ صبح: داشتم شبکه فرانس ۲۴ را نگاه می‌کردم... یعنی... یعنی نگاه که نه، چیز می‌کردم، از... یعنی... اصلا چیه؟ بله آقا ما بالای پشت‌باممان بشقاب داریم. حالا همه دارند‌ها، به ما که می‌رسد اخ می‌شود. تازه شما اوضاعتان از ما هم بهتر است. شما پارازیت و عملیات راپل دارید، ما از این چیز‌ها نداریم، حوصله‌مان سر می‌رود.
کد خبر: ۶۲۱۵۱۵

می‌گفتم؛ شبکه فرانس 24 گفت: «پس از توافق ژنو، حس زندگی به مردم ایران بازگشته است.» به آقای اولاند زنگ زدم و پرسیدم: «اگه اینطوره که شبکه شما می‌گه، پس چرا دور اول خودتون رو لوس کردید نذاشتید توافق بشه؟» با عصبانیت گفت: «خودمونو چیکار کردیم؟!» گفتم: «لوس!» گفت: «نه! همون دفعه اول چی گفتی.» ترسیدم، فکر کردم می‌خواهد پاپوش درست کند. با دستپاچگی گفتم: «به مرگ فابیوس گفتم "لوس".» کمی‌آرام شد و گفت: «خب می‌خواستیم قدر توافقتون‌رو بیشتر بدونید. ما نیت‌مون خیره، به فکر مردم ایرانیم.» خواستم خداحافظی کنم که گفت: «راستی دکتر ماجرای قرارداد ایران با خودروسازی‌های فرانسوی اوکی شده دیگه؟ لازم به پیگیری دوباره که نیست؟»

  ساعت 16:32 بعدازظهر
رفته بودم بوشهر برای بازدید از مناطق زلزله زده. از آنجا رفتیم عسلویه و با هلیکوپتر از فازهای 1 و 2 پارس‌جنوبی دیدار کردیم. در طول مسیر پرواز هلیکوپتر، هرچه چشم گرداندم، هیچ کابل و سیمی‌پیدا نکردم که به آن گیر کنیم و با مهارت خلبان، از سقوطمان جلوگیری شود. اگر این اتفاق می‌افتاد، ما هم مثل پیشینیان، افتخار می‌آفریدیم. اگر یادتان باشد، پیشینیان در تلویزیون گفتند یکی از افتخارات این دولت این است که هلیکوپترشان به کابل گیر کرد و سقوط نکرد. متأسفانه این تنها دستاورد پیشینیان بود که ما هم می‌توانستیم آن را ادامه دهیم، اما قسمت نشد. سفرهای بعدی به امید خدا طرح مبارزه با سقوط را کلید می‌زنیم.
آقای شهیدی‌فر از آن بالا با ذوق مشعل‌ها را نگاه می‌کرد و می‌گفت: «اهههه... ببین چه می‌سوزن رئیس‌جمهور.» با تعجب پرسیدم: «ئه! تو از کجا پیدات شد باز؟» گفت: «دکتر دیگه گفتم من که از این به بعد در معیت شما هستم، سفرها رو هم بیام که سپیده‌رو هم ایشالا با هم زیارت کنیم.»
  ساعت 22:50 شب
شهرداری پل صدر را امروز افتتاح کرد. داشتم در سایت‌ها گشت می‌زدم و انتقادات کارشناسان مختلف به این سازه را می‌خواندم. در یکی از سایت‌ها خواندم که آقای شهردار گفته‌اند: «پروژه صدر یکی از افتخارات ایران است.» برادر حسین (داداشم) گفت: «حسن آقا، جناب شهردار قبلا از این حرف‌ها نمی‌زد. متواضع‌تر بود.» گفتم: «تازه این حرف‌ها را در حالی گفته که کارشناسان انتقادات فراوانی هم به این پل دارند.» گفت: «چه عرض کنم؟!» گفتم: «طرف می‌رود دکتر، می‌گوید من شب‌ها خواب می‌بینم که با آدم فضایی‌ها فوتبال بازی می‌کنم. دکتر می‌گوید این قرص‌ها را بخور. طرف می‌پرسد امکان دارد از فرداشب بخورم؟ دکتر می‌پرسد چرا؟ می‌گوید آخر امشب فینال است!» برادر حسین (داداشم) پرسید: «حالا چرا اینطوری حرف می‌زنی؟» به خودم آمدم و گفتم: «هیچی هیچی، امروز سرمقاله یکی از روزنامه‌ها رو خوندم، توی روحیه‌ام تأثیر گذاشته.»
  وقایع‌نگار 9 آذر 1392:
1. شبکه فرانسوی: «پس از توافق ژنو، حس زندگی به مردم ایران بازگشته است.»
2. بازدید رئیس‌جمهور از فازهای ۱و۲ پارس جنوبی
3. قالیباف: «پروژه صدر یکی از افتخارات ایران اسلامی‌است.»
>> قانون/ احسان ابراهیمی
*نظرتان چیست؟ آن را با ما و دیگران در میان بگذارید*
*با کلیک روی نماد RSS  و ذخیرۀ آن، جدیدترین مطالب ما را آسانتر دنبال کنید*
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها