این سریال را داریوش فرهنگ برای پخش در ایام نوروز کارگردانی می‌کند

«جشن تولد» به نیمه رسید

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «جشن تولد» به کارگردانی داریوش فرهنگ به نیمه رسید. جشن تولد در مرکز سیمافیلم تولید می‌شود.
کد خبر: ۵۳۹۹۲۹

احمد زالی، تهیه‌کننده این سریال با اعلام این خبر به جام‌جم گفت: تمام صحنه‌های مربوط به لوکیشن خانه لطف‌الله (فرهاد آئیش) به پایان رسیده و بزودی وارد فاز دوم تصویربرداری خواهیم شد.

وی افزود: در فاز دوم 25 لوکیشن خواهیم داشت که خانه بروجردی‌ها، باغ فین کاشان، تیمچه امین‌الدوله بازار کاشان، پرورشگاه و تپه‌های سیلک از جمله این لوکیشن‌ها هستند.

این تهیه‌کننده گفت: تلاش شبانه‌روزی عوامل گروه در جهت رساندن این مجموعه برای پخش نوروزی است و اکنون دو گروه در حال تصویربرداری اند و حامد رضی و روزبه کلباسی در حال تدوین همزمان کار هستند.

«جشن تولد» با درونمایه طنز درباره دو خانواده کاشانی است که یکی از این دو خانواده در کار گلاب و دیگری در کار فرش است، اما پیدا شدن تعهدنامه‌ای که 40 سال پیش توسط بزرگ این دو خانواده تنظیم شده است، ماجراهایی را برای اعضای این خانواده‌ها به‌وجود می‌آورد. این دو خانواده در مراسم جشنی که در یک خیریه انجام می‌شود با این تعهدنامه روبه‌رو می‌شوند. با پیدا شدن این تعهدنامه یکی از خانواده‌ها ذی‌نفع و دیگری متضرر می‌شود. دامادهای این دو خانواده نیز 14 روز وقت دارند که تکلیف این تعهدنامه را روشن کنند.زالی اضافه کرد: در کنار قصه اصلی، در این سریال به آئین‌ها و سنت‌های نوروز و تشویق مردم به انجام کار خیر نیز پرداخته می‌شود.

فرهاد آئیش، پرویز فلاحی‌پور، محمد عمرانی، فریده سپاه‌منصور، ارژنگ امیرفضلی، کاوه خداشناس، هدی زین‌العابدین، ناصر گیتی‌جاه، افسانه ناصری، منوچهر علیپور، خسرو احمدی، شکوفه هاشمیان، فرحناز منافی‌ظاهر، مسعود سخایی، مریم سرمدی، علی دستان‌پور و علیرضا عسگری بازیگران این مجموعه هستند. زالی با بیان این‌ که آئیش نقش شخصیت اصلی این سریال یعنی لطف‌الله‌خان فرشچیان را بازی می‌کند، گفت: فرشچیان، شخصیتی ویژه و گریم خاصی دارد و آئیش بخوبی از پس پیچیدگی‌های شخصیتی و در عین حال بی‌آلایشی و سادگی این نقش برآمده است. داماد این خانواده هم پرویز فلاحی‌پور است و سعی می‌کند که این تعهدنامه انجام نشود و محمد عمرانی نیز داماد خانواده دیگر است که تلاش دارد تعهدنامه اجرا شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها