جرایم متخلفان صادر شد؛

کاسیمیرو دو میلیون تومان جریمه شد

ترک اردوی تیم ملی برای این مدافع ملی‌پوش گران تمام شد

کفاشیان: عقیلی جایی در فوتبال ما نخواهد داشت

هادی عقیلی شب قبل از مسابقه با لبنان اردوی تیم ملی را ترک کرد؛ حرکتی که با واکنش کمیته انضباطی فدراسیون مواجه شد و او در اولین فرصت باید درباره این حرکت خود پاسخگو باشد.
کد خبر: ۵۳۸۹۰۵

عقیلی در حالی شبانه اردوی تیم ملی را ترک کرد که گفته می‌شود اطلاع از نیمکت‌نشینی در بازی با لبنان، باعث این اقدام او شده است؛ دلیلی که چنانچه صحت داشته باشد، به احتمال فراوان این بازیکن را روانه فهرست سیاه کارلوس کرش خواهد کرد. در این شرایط اسماعیل حسن‌زاده ، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به ایرنا گفت: درباره این حرکت عقیلی گزارشی دریافت نکرده‌ایم، اما ممکن است وی برای تمام عمر از فعالیت‌های فوتبالی محروم شود؛ چراکه برای امتناع بازیکنان از مسابقه‌های ملی و تمرینات، مجازات‌های سنگینی تعریف شده که محرومیت مادام‌العمر از جمله آنهاست.

وی با تاکید بر این‌که درباره عقیلی پس از تشکیل پرونده‌ و بررسی آن، حکم صادر خواهد شد، اضافه کرد: برای رسیدگی به این موضوع باید متولیان تیم ملی فوتبال ایران از کمیته‌ انضباطی درخواست رسیدگی کنند، ‌ولی تا این لحظه هیچ گزارش مکتوبی به دست ما نرسیده است.

این در حالی بود که علی کفاشیان دقایقی پس از پیروزی پر گل تیم ملی مقابل لبنان در جمع خبرنگاران تصریح کرد: عقیلی اعلام کرده بود همواره به عنوان سرباز در خدمت تیم ملی خواهد بود، اما این‌که یک بازیکن بخواهد برای تیم کشورش ارزشی قائل نشود، نباید در فوتبال ایران جایگاهی داشته باشد. اصل، تیم ملی است و روی آن سرمایه‌گذاری شده است. مطمئنا کسی که دلسوز تیم ملی‌اش نباشد، نمی‌تواند برای کل فوتبال مفید باشد و جایی در فوتبال ما نخواهد داشت.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین درباره پیروزی پرگل تیم ملی گفت: امروز تیم اصلی ما برابر لبنان قرار گرفت. بازیکنان عملکرد خوبی از خود نشان دادند و ثابت کردند که فاصله فوتبال ایران با لبنان زیاد است و این تیم حریفی نیست که بخواهد ما را متوقف کند. همچنین ثابت کردند اگر برنامه‌ریزی درستی داشته باشیم می‌توانیم در بازی‌های پیش‌رو در مقدماتی جام جهانی قطر و لبنان را شکست دهیم.

کفاشیان در پاسخ به این پرسش که آیا فدراسیون فوتبال مساله تبانی قطر و لبنان را پیگیری خواهد کرد، گفت: ما باید خود را برای سه بازی آینده آماده کنیم و فعلا نظری روی این مساله نداریم. مطمئنا AFC و فیفا ناظران خوبی دارند که این مساله را بررسی خواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها