تیم ملی والیبال بانوان ایران با صعود به جمع هشت تیم برتر آسیا، حالا برای تاریخ‌سازی تلاش می‌کند.
کد خبر: ۱۲۲۴۵۵۸

دختران والیبال که در گام نخست برابر کره‌جنوبی میزبان با نتیجه 3 بر صفر شکست خورده بودند، بعد از آن‌که از نظر بدنی و ذهنی ریکاوری شدند در بازی سرنوشت‌ساز گروه برای صعود به جمع هشت تیم برتر آسیا مقابل هنگ‌کنگ به پیروزی 3 بر صفر رسیدند.
حالا همه منتظر بازی امروز ایران و تایلند در مرحله یک‌چهام نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا هستند تا برای رویایی بزرگ‌تر بجنگند. آنها که تاکنون سابقه حضور در جمع چهار تیم برتر آسیا را تجربه نکردند، در صورت پیروزی در بازی امروز تاریخ‌ساز خواهند شد. البته بردن تایلند آسان نیست. ایران و تایلند در دوره قبلی رقابت‌های قهرمانی آسیا هم سابقه رویارویی دارند که آن تقابل با برتری 3 بر صفر تایلند به پایان رسید.
جواد مهرگان، مشاور فنی تیم ملی بانوان در آستانه بازی با تایلند گفت: در دیدار برابر هنگ‌کنگ منظم ظاهر شدیم و حالا امیدواریم بازی به بازی پیشرفت ما ادامه داشته باشد و سطح بالاتری از بازی ایران را به نمایش بگذاریم.
مهسا صابری، بازیکن تیم ملی بانوان نیز درباره بازی با تایلند به سایت فدراسیون این‌چنین گفت: تایلند تیم بسیار باتجربه‌ای است اما برای برد به میدان خواهیم رفت و برای برتری خواهیم جنگید. با این که تیم حریف قدرتمند است اما تحت هیچ عنوانی پا پس نمی‌کشیم. کار بسیار سختی در بازی بعدی پیش‌رو داریم اما پیروزی برابر این تیم غیرممکن نیست و امیدوارم این اتفاق مهم در این تورنمنت به‌وقوع بپیوندد.
برنامه مرحله یک‌چهارم نهایی
پنجشنبه 31 مرداد
عناوین اول تا هشتم: چین تایپه ـ کره‌جنوبی، ایران ـ تایلند، چین ـ قزاقستان، ژاپن ـ اندونزی
نهم تا دوازدهم: هنگ‌کنگ ـ نیوزیلند، سریلانکا ـ هند

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها