برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس دلیل اصلی جدایی‌اش از سرخ‌پوشان را بی‌احترامی به برخی از بندهای قراردادش عنوان کرد.
کد خبر: ۱۲۱۳۹۸۲

نشریه الریاضیه عربستان در چاپ دیروز مصاحبه‌ای را با برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق پرسپولیس و کنونی الاهلی عربستان انجام داد که در آن، حرف‌های تندی علیه پرسپولیس به زبان آورد:
ممنوم عربستان و باشگاه الاهلی هستم. من به خاطر این انتقال خوشحالم. الاهلی تاریخ پرافتخار و هواداران پرشوری دارد. در زمان مربیگری‌ام در پرسپولیس متوجه شدم آنها به شکل ممتازی بازی می‌کنند و باعث افتخار من است که به این تیم آمدم. تمام تلاش خود را می‌کنم تا هواداران الاهلی را خوشحال کنم.
چهار سال همراه پرسپولیس بودم و دستاورد من برای این تیم در تاریخ فوتبال ایران بهترین بود. تصمیم ترک پرسپولیس سخت بود؛ اما من یک مربی حرفه‌ای هستم و نیاز به چالش جدید دارم. از نظر من بهترین چالش برای رسیدن دوباره به قهرمانی‌ها تیم الاهلی بود.
پرسپولیس اعلام کرده علیه باشگاه الاهلی و من به فیفا شکایت می‌کند. کارهای پرسپولیس برای من اهمیتی ندارد و اعتراضشان برایم مهم نیست. آنها می‌گویند شکایتی به فیفا ارائه کردند ولی چیزی رسمی به باشگاه الاهلی نرسیده است. همه چیزی که در مدت گذشته مطرح شده فقط حرف است، فقط حرف. من مربی آزاد هستم و قراردادی ندارم. آنها را ترک کردم چون به برخی شروط قراردادم احترام نگذاشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها