آندره‌آ استراماچونی، سرمربی جدید استقلال روز چهارشنبه وارد کشور خواهد شد. بلیت این مربی برای حضور در تهران رزرو شده و قرار است با استقبال مسؤولان وارد کشور شود.
کد خبر: ۱۲۱۱۸۳۱

استراماچونی مربی جوانی است که استقلالی‌ها با او قرارداد دو ساله امضا کرده اند و بسیار امیدوارند بتوانند با او به موفقیت برسند.
این مربی برای همان شروع کار از همه بازیکنان خواسته در کلینیک پزشکی باشگاه حاضر باشند. برای همه معماست چرا او چنین تصمیمی گرفته است، ولی هیچ‌بعید نیست اولین اقدامش در باشگاه گرفتن تست‌های بدنی از بازیکنان باشد تا از وضعیت آنها با خبر شود.
اما دیروز مشخص شد استراماچونی برای حضور در ایران با خولیو ولاسکو، سرمربی سابق تیم‌ملی والیبال ایران مشورت کرده است.
ولاسکو دورانی طلایی در والیبال ایران داشت.
او همچنین فعالیت زیادی در والیبال ایتالیا کرد. استراماچونی هم به همین خاطر برای گرفتن اطلاعات سر وقت این مربی رفت و از او خواست درباره ایران و شرایط کار در آنجا برایش بگوید. ولاسکو هم با تعریف و تمجید از شرایط ایران گفت، هواداران فوق‌العاده‌ای دارد و فضای کار مناسب است. خولیو همچنان تاکید کرد شرایط ایران آن‌گونه نیست که بعضی رسانه‌های خارجی می‌گویند. استراماچونی هم تصور می‌کرد ایران مثل عراق در جنگ به سر می‌برد، ولی ولاسکو گفت اتفاقا ایران یکی از آرام‌ترین کشورهای منطقه است و تبلیغات منفی علیه آنها صورت می‌گیرد.
با حرف‌های ولاسکو و تبلیغات مثبت او از ایران، استراماچونی تصمیم گرفت به استقلال ملحق شود. البته انگیزه‌های مالی هم موثر بود. سایت‌های ایتالیایی اعلام کردند این مربی سالانه 6/1 میلیون یورو از استقلال دریافت خواهد کرد. استقلالی‌ها اما این رقم را تکذیب کردند. سعادتمند، رئیس هیات مدیره این باشگاه می‌گوید، خبر کاملا کذب است و این رقمی که گفتند برای دو فصل است.
6/1 را تقسیم بر 2 کنید. رقمی که درمی‌آید برای هر سال ایشان و دستیارانش است. ما قرارداد معقولانه بستیم. یکی از مشکلات ما با شفر همین رقم 2/1 میلیون دلاری او بود. حالا بیاییم و با مربی جدید قرارداد سنگین ببندیم؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها