برای هر امتیاز در هر بازی می‌جنگیم

خلیل‌زاده: پرسپولیس عطش قهرمانی سوم را دارد

برای هفته بیست و ششم پرسپولیسی‌ها یک بازی بسیار سخت و نفسگیر را مقابل ذوب آهن پیش روی خود می‌بینند. دیداری که برتری در آن می‌تواند شانس قهرمانی فصل هجدهم را برای سرخ‌ها قوت ببخشد. شجاع خلیل زاده یکی از ستاره‌های تیم فوتبال پرسپولیس که فصل درخشانی را همراه با سرخپوشان پشت‌سر می‌گذارد، در مورد شرایط این تیم با خبرنگار ما به گفت‌وگو پرداخت.
کد خبر: ۱۲۰۱۵۴۷

وضعیت پرسپولیس قبل از بازی با ذوب‌آهن را چطور می‌بینی؟
خدا را شکر همه چیز خوب است. پس از کسب سه، چهار برد پشت سر هم به مصاف حریف می‌رویم، اما باید بگویم دو مساله ما را آزار می‌دهد.
در این مورد بیشتر توضیح می‌دهی؟
اول فشردگی بازی‌های پرسپولیس است که به خاطر این فشردگی باید تمرینات سنگین بدون ریکاوری و مسافرت‌های طولانی و پیاپی را تجربه کنیم. در ثانی یکسری مصدومیت‌های قدیمی برای بازیکنان وجود داشته که به‌خاطر فشردگی تمرینات و بازی‌ها، وضعیت بازیکنان ما را بدتر از قبل کرده است.
اینها می‌تواند بهانه‌جویی باشد؟
ما نشان دادیم با هر شرایطی برای پرسپولیس بهترین بازی‌های مان را انجام می‌دهیم و هرگز دنبال بهانه برای نتیجه نگرفتن نرفتیم. ما پرسپولیس هستیم و به راه‌مان ادامه می‌دهیم. تیم‌مان از ابتدای فصل یک هدف بسیار مهم در ذهن خود داشت و تک‌تک بازیکنان می‌خواستند به این هدف یعنی قهرمانی برسند. این فصل از بازی‌ها را با تیم نصفه و نیمه آغاز کردیم و پس از آن بود که بازیکنان جدیدی به جمع ما اضافه شدند. در کمترین زمان ممکن به هماهنگی با سایر نفرات رسیدیم و در نیم فصل اول امتیاز جمع کردیم تا امروز بتوانیم با ۵امتیاز فاصله نسبت به تیم دوم، در صدر جدول باقی بمانیم.
فکر می‌کنی این فصل هم قهرمانی متعلق به پرسپولیس باشد؟
حقیقت این است که تیم ما تشنه رسیدن به قهرمانی در این فصل است و در یک کلام، عطش هتریک قهرمانی‌های پیاپی را داریم. قطعا با تمام وجود می‌جنگیم تا به هدف مان برسیم و بار دیگر موجب خوشحالی هواداران باشیم.
بازی با ذوب‌آهن را چطور می‌بینی؟
این دیدار یکی از حساس‌ترین بازی‌های این فصل ما خواهد بود. ذوب‌آهن پس از ایجاد تغییر در کادرفنی، به تیم خوب و محکمی تبدیل شده و همین حالا صدرنشین گروه خود در لیگ قهرمانان آسیاست. این موضوع برای فوتبال ایران از اهمیت خاصی برخوردار است زیرا ذوب‌آهن نماینده فوتبال کشورمان در آسیاست. آنها در ابتدای فصل شاید به اندازه حالا آماده نبودند ولی می‌بینیم که در این هفته‌ها با کسب پیروزی در رقابت‌های شان روحیه بسیار خوبی پیدا کردند ولی همانطور که گفتم پرسپولیس برای قهرمانی انگیزه‌های فراوانی دارد و تک تک بازیکنان ما می‌خواهند بهترین بازی‌شان را در مقابل ذوب‌آهن در اصفهان انجام بدهند.
امکان دارد قهرمانی زودتر از پایان فصل برای پرسپولیس رقم بخورد؟
ترجیح ما این است که در همین هفته‌ها کار قهرمانی را تمام کنیم تا زودتر از پایان فصل به این مهم دست پیدا کنیم. من برای تمام تیم‌های ایران احترام خاصی قائلم ولی آنها باید بدانند اتحادی که بین بازیکنان پرسپولیس طی 3، 4 سال گذشته رقم خورده، موضوع ساده‌ای نیست. ما می‌خواهیم با همین اتحاد به موفقیت‌های بیشتری برسیم و به همین علت است که با انگیزه بالا تلاش می‌کنیم و برای هر یک امتیاز از هر بازی می‌جنگیم.

کاوه علی‌اسماعیلی

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها