پرتاب دست‌های بیرانوند دوباره سوژه شد

تیم‌های بوندس‌لیگایی مقصد بعدی علیرضا؟

از همان روزی که علیرضا بیرانوند در جام‌جهانی درخشید و پنالتی رونالدو را مهار کرد خیلی از تیم‌های باشگاهی در جهان به دنبال جذب این دروازه‌بان بودند، اما هرگز پیشنهادی جدی و رسمی در رسانه‌ها مطرح نشد. همه به این بسنده کرده بودند که او از اروپا پیشنهاد دارد و به محض این‌که پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس باز شود او هم این تیم را ترک خواهد کرد.
کد خبر: ۱۱۸۵۴۴۳

بیرانوند که دروازه‌بان اول ایران در جام ملت‌های آسیاست این بار هم با پرتاب دست‌هایش دوباره در صدر رسانه‌های جهان قرار گرفته است. پرتاب دست‌ها او در بازی با عراق باعث شده تا در چند روز اخیر خیلی از رسانه‌های جهان درباره علیرضا بنویسند و ضمن دعوت کردن سایر دروازه‌بان‌های مشهور جهان از جدایی او حرف بزنند. این در حالی است که بیرانوند با پرسپولیس قرارداد دارد، اما سرخپوشان به او قول داده‌اند که اگر پیشنهاد خوبی به او رسید مانع جدایی‌اش نشوند. براساس اخبار رسیده از امارات ظاهرا استعداد‌یاب‌های چند تیم بوندس‌لیگایی در امارات به سر می‌برند و سنگربان پرسپولیس را به صورت جدی مد نظر گرفته‌اند و باتوجه به درخشش بیرانوند این احتمال بسیار زیاد است که او در زمستان تیم را ترک کند و لژیونر شود.
اگر بیرانوند از پرسپولیس جدا شود بازهم سرخ‌پوشان مجبور به فعالیت در فصل نقل و انتقالات زمستانی خواهند بود.
سرخپوشان که چند بار با رشید مظاهری مذاکره کرده‌اند احتمالا این بار هم به دنبال این دروازه‌بان ذوب‌آهن خواهند رفت. دروازه‌بانی که خودش هم ظاهرا چندان بدش نمی‌آید که بازی در پرسپولیس را تجربه کند. البته ذوب‌آهنی‌ها بعید است رضایت‌نامه رشید را برای پرسپولیس صادر کنند.
چند وقت پیش بود که سعید آذری مدیرعامل ذوب‌آهن اعلام کرد که به همه بازیکن‌های خودشان نیاز دارند و با جدایی هر بازیکنی از این تیم برای پیوستن به تیم‌های بزرگ تهرانی مخالف هستند. حالا باید دید که با جدایی احتمالی بیرانوند از پرسپولیس چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها