اولین بازیکن در فهرست خرید باشگاه پرسپولیس کسی نبود جز رضا قوچان‌نژاد. مهاجم دوست داشتنی تیم ملی فوتبال کشورمان که بعد از ناکامی در حضور در میدان و بازی برای تیم ملی در جام جهانی 2018 روسیه برای همیشه با کمپ ملی خداحافظی کرد اما این بازیکن مورد توجه برانکو ایوانکوویچ قرار گرفته و به همین علت، مدیران باشگاه پرسپولیس با او و مدیربرنامه‌هایش به مذاکره پرداختند.
کد خبر: ۱۱۸۳۷۲۶

دور اول و دوم مذاکرات مخفیانه دنبال شد، اما یکباره، باشگاه‌های استقلال و تراکتورسازی هم متوجه ماجرا شدند و سراغ گوچی را گرفتند. البته آنها برخلاف پرسپولیس به جای مذاکره با قوچان‌نژاد، سراغ مدیران باشگاه آپوئل قبرس رفتند تا شاید از این راه بتوانند رضا را به چنگ بیاورند.

باشگاه آپوئل از عملکرد این مهاجم مشهدی که سابقه درخشش در لیگ هلند و گلزنی در جام جهانی 2014 برزیل را در کارنامه داشت، راضی نبودند و می‌خواستند در همین پنجره نقل و انتقالات زمستانی ـ با توافق دوجانبه ـ قوچان‌نژاد را کنار بگذارند، اما وقتی پیشنهاد تراکتورسازی و استقلال به میان آمد، نظرشان عوض شد و خواستار فروش او و دریافت رقم رضایتنامه شدند.

پیشنهاد این باشگاه قبرسی به حدی بالا بود که هر سه باشگاه ایرانی پا پس کشیدند. پرسپولیسی‌ها هم البته خیلی زود سراغ بودیمیر، مهاجم کروات رفتند و استقلالی‌ها هم گفتند یک مهاجم خارجی جذب خواهند کرد. در این میان اما تراکتورسازان نه مهاجمی گرفتند و نه مذاکرات را ادامه دادند. علاقه نداشتن باشگاه‌های ایرانی به پرداخت رقم رضایتنامه برای قوچان‌نژاد باعث شد بار دیگر مدیران باشگاه آپوئل به فکر توافق دوجانبه برای قطع همکاری با گوچی بیفتند.

شنیدیم اگر این اتفاق رقم بخورد و آپوئل بدون دریافت رضایتنامه، گوچی را از فهرست خود خارج کند، این بازیکن شانس حضور در تراکتورسازی را خواهد داشت و می‌تواند مذاکراتش را برای پیوستن به تیم تبریزی ادامه دهد. در واقع تراکتوری‌ها نمی‌خواهند پولی بابت رضایتنامه گوچی بپردازند، اما اگر او بازیکن آزاد شود یکی از مشتریانش خواهند بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها