جبار قوچان‌نژاد و گلایه از حاشیه‌هایی که در لیگ برتر والیبال رخ داد. ماجرا به قبل از بازی برمی‌گردد. ظاهرا فضا آن‌قدر ملتهب بود که نیروی انتظامی مجبور شده بازیکنان پیام خراسان را با اسکورت راهی سالن کند.
کد خبر: ۱۱۸۲۵۲۲

درباره این حاشیه‌ها حرف می‌زنید؟
برای پرداختن به حاشیه‌ها باید به قبل از بازی برگردم. اتفاقاتی که بازیکنان مرا عصبانی کرد. رفتارهای زشت بیرون و غیراخلاقی که واقعا خجالت می‌کشم آنها را بیان کنم. اجازه نمی‌دادند وارد سالن شویم و تمرین کنیم. کجای دنیا از این اتفاقات می‌افتد و بازیکنان یک تیم یک ساعت و نیم برای رسیدن به سالن معطل می‌شوند؟ اگر نیروی انتظامی نبود معلوم نبود چه بلایی سر ما می‌آمد.
پس از بازی گفته بودید حاشیه‌های قبل از مسابقه، روی شکست تیم شما نقش داشت.
شک نکنید. تمرکز بازیکنانم را به‌هم زدند. البته حساب این تماشاگرنماها از مردم ورامین جداست. تلاش زیادی کردم تا این اتفاق نیفتد، اما واقعا بازیکنانم روحیه نداشتند.
به فدراسیون شکایت می‌کنید؟
قطعا به فدراسیون والیبال شکایت و یک دلنوشته را نیز منتشر می‌کنم. در روز تمرین به قدری شرایط بد بود که بازیکنان به من و موسوی گفتند به سالن نرویم چون تماشاگرنماها اعلام کردند موسوی و قوچان‌نژاد هنوز نیامده‌اند و باید منتظر آنها هم باشیم. به همراه موسوی تا ساعت ۱۷ و 30 دقیقه در خیابان منتظر ماندیم تا با هماهنگی پلیس و با خودروی نیروی انتظامی وارد سالن شویم. در شرایط روانی بسیار بدی تمرین کردیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها