زهرا کریمی عضو تیم ملی کبدی بانوان در گفت و گو با جام جم آنلاین ؛

با حمایت مسئولان به بام کبدی بانوان دنیا رسیدیم

غزال خلج، بازیکن تیم ملی کبدی بانوان در گفت‌وگو با جام‌جم:

امکاناتمان به اندازه هند است

غزال خلج، بازیکن تیم ملی و تیم کبدی آداک تهران که این روزها برای لیگ برتر آماده می‌شود، درباره آخرین وضعیت تیم به جام‌جم گفت: تمریناتمان را برای حضور در مسابقات لیگ برتر کبدی بانوان از اوایل تابستان در سالن کبدی ورزشگاه تختی تهران آغاز کرده‌ایم و از حمایت‌های دکتر علیخانی بابت تجهیز سالنی مختص به تمرین کبدی در این مجموعه تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانم با این تیم عملکرد خوبی را در لیگ برتر داشته باشم.
کد خبر: ۱۱۸۰۸۵۳

پیشرفت کردهایم

بعد از مسابقات آسیایی جاکارتا کبدی در کشورمان پیشرفت خوبی داشته است وخیلی از جوانها به سمت این ورزش آمده و حمایتکنندههای مالی هم استقبال خوبی از تیمهای لیگ برتری کردهاند و به همین دلیل مطمئن باشید امسال کار سختتری را نسبت به سالهای گذشته داریم .

امکانات، مثل هند

در هندوستان به دلیل علاقهای که در بین مردم وجود دارد از کودکی به سمت این ورزش میآیند و به دلیل اینکه کبدی ورزش اول این کشور محسوب میشود اهمیتی که به آن میدهند 100 درصد بیشتر از سایر کشورهاست، اما امکاناتی که در لیگ بانوان کشورمان وجود دارد از لیگ بانوان هند کمتر نیست، در سالهای اخیر تعداد اسپانسرها افزایش یافته و کمکهای فدراسیون بیشتر شده، همچنین وزارت ورزش و جوانان هم نگاه ویژهای به این ورزش دارد و خدا را شکر سطح کبدی در ایران به سطح کبدی در هندوستان رسیده است.

قرارداد درست و حسابی نداریم

در سالهای گذشته قرارداد مناسبی نداشتیم و حتی در تهیه لباس هم به مشکل بر میخوردیم و کلا وضعیت خوبی نداشتیم، اما همانطور که گفتم وجود حمایتکنندههای مالی در تیمهای لیگ برتری باعث شده مشکلات بر طرف شود و بازیکنان فقط به فکر ارائه دادن یک بازی خوب از خود باشند.

نامه به وزیر ورزش

برای اینکه ما اولین تیمیبودیم که بعد از انقلاب اسلامی توانسته ایم مدال طلا را برای ایران به ارمغان بیاوریم نامهای به دست وزیر ورزش و جوانان رساندیم که به بازیکنان کبدی هم به اندازه بازیکنان رشتههای انفرادی یعنی 160 سکه پاداشدهند، ولی با پیگیریهایی که فدراسیون انجام داده چنین چیزی امکان پذیر نیست و قرار شده همان 80 سکه را که از قبل وعده داده بودند پرداخت کنند.

المپیکی شدن کبدی آرزویم است

آرزویم این است که رشته کبدی المپیکی شود و در آن جا بتوانیم با کشورهایی قدرتمندی مثل آمریکا، کانادا و انگلیس و... مسابقه دهیم تا با شکست این تیمها دوباره برای کشور عزیزمان افتخار کسب کنیم. ما ورزشکاران تهرانی انتظارات بیشتری از مسؤولان داریم چون سه بازیکن تیم ملی از تهران هستند و امیدوارم مسؤولان نگاه ویژهای به ما کنند تا انگیزهمان را از دست ندهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها