پژو 2008 مدل 2017 با ظاهری جدید وارد بازار استرالیا شد. به گزارش خبرخودرو، این مینی شاسی بلند دارای ظاهری عضلانی‌تر بوده و موتور دیزلی آن حذف شده است در حالی که تجهیزات ایمنی و فناوری جدیدی برای آن ارائه می‌شود. مدل‌های جدید این خودرو صرفا بنزینی هستند که شامل موتور 2/1 لیتری سه سیلندر توربو و گیربکس خودکار شش سرعته است که برای پاسخگویی به اکثریت خریداران شاسی بلندهای دیفرانسیل جلو ارائه می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۶۷۶۹

این موتور جایگزین مدل چهار سیلندر غیر توربوی خودکار می‌شود که همیشه کمترین تقاضا را در 2008 داشته است. این موتور جدید دارای ظرفیت و سیلندرهای کمتر است و در حالی که قدرت تقریبا کمتری دارد، گشتاور آن به طور قابل توجهی بیشتر شده که همین امر به 6/0 ثانیه شتاب صفر تا صد سریع‌تر کمک می‌کند. این نیرومحرکه جدید دارای مصرف سوخت 8/4 لیتر در هر صد کیلومتر است که 7/1 لیتر در هر صد کیلومتر بیشتر از مدل چهار سیلندر فعلی آن است.

هر سه این مدل‌ها دارای سیستم رسانه‌ای با نمایشگر لمسی 7 اینچی با اپل کارپلی و کنترل صوتی سیری (Siri) هستند. دوربین دید پشت و سنسورهای پارک به صورت استاندارد برای این خودرو ارائه می‌شوند در حالی که نسخه‌های بالاتر آن به ترمز اضطراری خودکار و.... نیز مجهز می‌شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها