سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران:

برای قهرمانی آسیا به هند آمده‌ایم

تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان در حالی در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها به مصاف ویتنام می رود که عباس چمنیان به شاگردانش هشدار داد این حریف را دست کم نگیرند، با وجود این، او از تلاش تیمش برای قهرمانی خبر داد..
کد خبر: ۹۴۸۲۹۴

مرحله مقدماتی رقابت‌های فوتبال نوجوانان آسیا با شناخت تیم‌های راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی در هند پایان یافت و شاگردان عباس چمنیان که با کسب برتری قاطع 3 بر صفر برابر هند صعود خود را به عنوان تیم نخست گروه اول قطعی کرده بودند، روز یکشنبه از ساعت 14 به وقت تهران باید به مصاف ویتنام برود. در دیگر دیدارهای این مرحله ژاپن با امارات، عمان با ازبکستان و کره شمالی با عراق دیدار می‌کنند، ضمن این‌که برنده دیدار ازبکستان و عمان، حریف تیم ایران در مرحله نیمه نهایی خواهد بود.

با وجود این‌که ویتنام حریف آسانی به نظر می‌رسد، عباس چمنیان سرمربی تیم ایران در این خصوص تصریح کرد: از روز اولی که کارمان را آغاز کردیم، تلاش ما این بود که هیچ حریفی را دست‌کم نگیریم.

او افزود: دیدار ویتنام با قرقیزستان را به طور کامل دیدم. آنها سختکوش و منظم هستند و کلاس تیم‌های شرق آسیا را دارند و مثل ژاپن و کره بازی می‌کنند. بسیار دونده و پرانرژی هستند. حق دست کم گرفتن ویتنام را نداریم. اگر خودمان باشیم و مثل بازی مقابل هند و عربستان کار کنیم، یقین بدانید که برنده خواهیم شد.

سرمربی تیم ایران درباره این که ویتنام در مرحله گروهی، ده‌گل دریافت کرده است، افزود: نباید فریب ده‌گل خوردن ویتنام در مرحله گروهی را بخوریم. هفت گل از این آمار مقابل تیم منظم و خوب ژاپن بوده است که در مرحله گروهی، 21 گل به ثمر رساند. باید خودمان باشیم و تمام تلاشمان را انجام دهیم. فکر در مرحله حذفی بسیار مهم است و اولین اشتباه باعث حذف می‌شود به جای فکر کردن به ضعف ویتنام، باید به قدرت خودمان فکر کنیم.

وی تصریح کرد:نه تنها به صعود به جام جهانی و رفتن روی سکو امیدواریم بلکه می‌خواهیم قهرمان شویم. در راه رسیدن به این هدف تلاش کردیم و می‌خواهیم با قدرت، این گام مهم را برداریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها