شرور سابقه‌دار که با همدستی دو نفر از دوستانش، زن جوانی را ربوده و او را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند، در ملأ‌عام به دار مجازات آویخته شد.
کد خبر: ۹۰۸۳۷۳

به گزارش آنا، سال 85، ناپدید شدن زن جوانی به پلیس شهرستان شیراز اعلام شد. به دنبال این خبر کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی استان فارس وارد عمل شدند. درحالی که تحقیقات در این زمینه ادامه داشت، کارآگاهان پلیس از کشف جسد زن جوانی در اطراف شیراز با خبر شدند. در ادامه بررسی‌ها، کارآگاهان جنایی متوجه شدند روز ناپدید شدن زن جوان سه مرد شرور که هم‌محله‌ای مقتول بودند، او را با تهدید سلاح سرد ربوده و با انتقال به محلی خلوت مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند. بعد از این جنایت سیاه، آنها زن جوان را به قتل رسانده و جسدش را در اطراف شهر رها کرده‌ بودند.با شناسایی عاملان این جنایت، دو نفر از آنها بازداشت شدند و در ادامه مشخص شد سومین متهم این پرونده به نام حمید چندی قبل به اتهام حمل و نگهداری 46 گرم حشیش بازداشت شده و در یکی از شهرهای استان فارس در زندان به‌سر می‌برد. با مشخص شدن این موضوع، سومین متهم این پرونده به شیراز انتقال یافت.

در ادامه تحقیقات مشخص شد متهم سابقه کیفری شرارت، سرقت مسلحانه، ایراد ضرب و جرح عمدی‌، مشارکت در آدم‌ربایی‌، ایجاد مزاحمت برای زنان و رابطه نامشروع و نزاع‌های متعدد دسته‌جمعی و قدرت‌نمایی دارد.در ادامه تحقیقات معلوم شد سومین متهم این پرونده نقشی در قتل نداشته و تنها زن جوان را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

باتوجه به اظهارات متهم به جنایت سیاه و مدارک و شواهد موجود در پرونده، مرد جوان به اتهام تجاوز به عنف و آدم‌ربایی از سوی قضات شعبه 2 دادگاه کیفری استان فارس به اعدام در ملأعام و 15 سال حبس محکوم شد. با تائید این حکم از سوی شعبه 29 دیوان‌عالی کشور، روز گذشته مرد جوان در ملأعام در شهر شیراز به مجازات عمل خود رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها