افتتاح واحدهای مسکن مهر در حالی با خلف وعده‌های مکرر عجین شده که در نشست بررسی مسکن مهر، بجز وزارت راه و شهرسازی، مردم، پیمانکاران، تعاونی‌ها و دستگاه‌های خدمات‌رسان مقصر چالش‌های این طرح معرفی شدند.
کد خبر: ۹۰۱۹۶۸

به گزارش تسنیم،‌ طی روزهای اخیر و پس از آن‌که برای بار سوم واحدهای مسکن مهر شهر پردیس افتتاح نشد، در چند مرحله مسئولان مربوط از جمله محسن نریمان، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران، مقصر این خلف وعده را دستگاه‌های خدمات‌رسان معرفی کردند.

در نمونه‌ای دیگر با حضور قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر، عضو هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید و سه مدیرعامل عمران شهرهای اندیشه، پردیس و پرند، نشستی در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد که خروجی آن مقصر اعلام کردن مردم، تعاونی‌ها، پیمانکاران و دستگاه‌های خدمات‌رسان و مبرا کردن وزارت راه و شهرسازی از هرگونه قصوری در خصوص افتتاح و تحویل واحدهای مسکن مهر بود.

در این نشست پرداخت نشدن سهم‌آورده مردم و سوء مدیریت برخی تعاونی‌ها و پیمانکاران در انجام فعالیت‌ها از مشکلات اصلی ساخت مسکن مهر این شهر اعلام شد که باید هرچه سریع‌تر از سوی دستگاه‌های مرتبط مورد بررسی قرار گرفته و نتایج نهایی به صورت رسمی اعلام شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها