تفتیان: از بولت نترسیدم

حسن تفتیان دونده سرعت ایران که سه روز پیش در رقابت‌های قهرمانی جهان 100 متر را در 10 ثانیه و 10 صدم ثانیه دوید و بهترین رکورد برای ایران بود،گفت: اگر در آینده توجه کافی مسئولان باشد مطمئن هستم در میان بزرگان دوومیدانی جهان، حسن تفتیان هم خواهد بود.
کد خبر: ۸۲۹۰۶۸

حسن تفتیان با بیان این‌که در رقابت‌های جهانی نهایت تلاش خود را برای فینالیست شدن انجام داد، به ایسنا گفت: از حضور در کنار افرادی چون جاستین گاتلین و تایسون گای ترسی نداشتم. من حتی از رقابت با یوسین بولت (سریع‌ترین دونده دنیا) هم نمی‌ترسم. کاملا مشخص است گاتلین یک‌سری برتری‌هایی نسبت به من دارد اما این دلیل نمی‌شود در برابر چنین دوندگانی ضعف نشان بدهم. به همین دلیل بود که نه در مرحله گروهی و نه در نیمه نهایی از هیچ کس هیچ ترسی نداشتم و بدون استرس کار کردم. مطمئن باشید در مراحل بعدی اگر توجه کافی مسئولان و امکانات در اختیارم باشد در بین بزرگان دوی سرعت حسن تفتیانی هم خواهد بود.

تفتیان با بیان این‌که این پایان کارش نیست و روزهای بهتری در انتظار اوست، گفت: با برنامه‌ریزی‌هایی که مربی‌ام برایم انجام داده، می‌توانم قول بدهم مسابقه‌های قهرمانی جهان پایان کار حسن تفتیان نیست و زمان و فرصت زیادی برای کسب موفقیت دارم.

او افزود: امیدوارم همین روند ادامه یابد و اگر این اتفاق رخ بدهد می‌توانم قول بدهم در آینده به نتایج بهتری هم می‌رسم؛ نتایجی که کمتر کسی فکر کند یک ایرانی در 100 متر بتواند به آن برسد و چنین موفقیت‌هایی را به دست بیاورد.

سریع‌ترین مرد ایران با تاکید بر این‌که دغدغه‌های او تاثیر منفی روی تمریناتش گذاشته است، تصریح کرد: نادیده گرفتن این عملکرد و پیشرفت روزافزون در این کارزار، موجب دلسردی و بی‌انگیزگی برای من و مربی‌ام شده است؛ به‌طوری‌که به جای تمرکز بر تمریناتم، باید دغدغه‌ امکانات تمرینی و هزینه اردوهایم را داشته باشم. درخواست‌های من همیشه بدون جواب و اردوهایم‌ بدون پیگیری می‌ماند. هزینه اردوهای فصل بدنسازی‌ام را هم خودم متحمل می‌شوم و فقط من را برای مسابقه می‌خواهند. از یک هفته قبل از آغاز مسابقات توجه مسئولان هم شروع می‌شود و بعد از تمام شدن نیز کسی جوابگوی برنامه‌ها و خواسته‌هایم نیست. کدام یک از حریفان من در المپیک یا جهانی در حال حاضر چنین دغدغه‌هایی دارند؟

تفتیان تصریح کرد: این مسابقات برای من به پایان رسید. باید از همین الان به فکر برنامه‌ریزی برای المپیک باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها