رئیس مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی وزارت ورزش و جوانان گفت: اشتغال و مهارت آموزی، اخلاق و تربیت، خانواده، جمعیت، اوقات فراغت، تربیت‌بدنی و ورزش، آموزش و پژوهش، فضای مجازی، ابتکار و خلاقیت از جمله این مسائل است.
کد خبر: ۸۱۰۸۴۸

به گزارش ایسنا،محمدتقی حسن‌زاده افزود: شاخص‌هایی برای پایش عملکرد دستگاه‌های مسئول حوزه جوانان با محوریت 17 مساله و موضوع اساسی جوانان تدوین و منتشر شده و در آن یک هدف را که شامل رشد و پیشرفت همه‌جانبه جوانان می‌شود مدنظر قرار داده‌ایم.

علاوه بر آن سه راهبرد اساسی نیز شامل هویت، توانمندسازی و توجه به مسائل رفاهی و اجتماعی جوانان و غنی‌سازی دوره جوانی توأم با نشاط و شادابی در نظر گرفته شده است.

رئیس مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: شاخص‌ها نقشه راهی فراروی برنامه‌ریزان برای تدوین برنامه‌های کوتاه‌مدت و پایش عملکرد دستگاه‌های مسئول در حوزه جوانان است.

این شاخص‌ها به عنوان یکی از بندهای ماده 41 برنامه سوم توسعه از سوی مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی وزارت ورزش و جوانان براساس منابع غنی، مطالعات انجام شده، نظریه‌های علمی و دیدگاه‌های صاحبنظران تدوین و در شورای عالی جوانان تصویب شده بود البته تدوین این شاخص‌ها 3 سال متوقف بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها