سردار سرلشکر قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران دیروز با حضور در تالار مدرس ساختمان مشروطه مجلس در نشست فراکسیون‌ اصولگرایان رهروان ولایت شرکت کرد.
کد خبر: ۷۹۲۹۰۲

ایرج عبدی، نماینده خرم‌آباد در مجلس در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به این نشست اظهار کرد:‌ در این جلسه سردار سرلشکر قاسم سلیمانی ضمن تشریح آخرین وضع منطقه عنوان کرد که عربستان از حمله به یمن توفیقی به دست نخواهد آورد و این حمله در واقع همانند حمله رژیم صهیونیستی به غزه بی‌نتیجه باقی خواهد ماند. وی افزود: سردار سلیمانی در این جلسه با بیان این که یمن جزو فقیرترین کشورهای اسلامی است، گفت که اگر به تاریخ کشور یمن نگاه کنیم، می‌بینیم که عملیات زیادی علیه این کشور صورت گرفته، اما هیچ‌یک از کشورهای متجاوز توفیقی را از حمله به این کشور به دست نیاوردند. سیدشریف حسینی، نماینده اهواز نیز با اشاره به این جلسه اظهار کرد: سردار سلیمانی به شرایط اخیر عراق اشاره و عنوان کرد که وضع عراق وضعیت خاصی بود و تروریست‌ها تا نزدیکی بغداد پیش آمده بودند.

حسینی خاطرنشان کرد: فرمانده سپاه قدس با اشاره به وضع فعلی کشور سوریه گفت، سوریه امروز شرایط بهتری را نسبت به چند سال پیش تجربه می‌کند و ما امیدواریم تا این روند ادامه داشته باشد و وضع در سوریه از شرایط فعلی بهتر شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها