پلیس به دنبال متهمان فراری می‌گردد

شیوه جدید برای کلاهبرداری از موبایل فروشان + عکس

پلیس برای شناسایی دو سارق مسلح که به یک مغازه دستبرده زده بودند، از مردم درخواست کمک کرد.
کد خبر: ۷۷۹۹۲۰

بیست و پنجم خرداد امسال ماموران پلیس از یک مورد سرقت مسلحانه از یک مغازه در بزرگراه شهید محلاتی باخبر شدند.

ماموران خود را به محل حادثه رسانده و در بررسی‌های خود دریافتند، دو سرنــشین یک دستگاه موتورسیکلت ویو آبی از مغازه مسلحانه سرقت کرده‌اند.

مالباخته در جریان تحقیقات گفت: ساعت 20 و 30 دقیقه در مغازه بودم که ناگهان دو نفر وارد شدند و یکی از آنها یک قبضه سلاح را از زیر لباسش خارج کرد و با تهدید از من خواست هرچه پول در مغازه دارم، در اختیارش قرار دهم. متوجه قلابی بودن سلاح آنها شدم که سارقان این بار با چاقو تهدیدم کرده و تمامی وجوه نقد داخل مغازه را دزدیده و بسرعت با یک دستگاه موتورسیکلت ویو آبی فرار کردند. در حین فرار سارقان، یک قوطی کنسرو به سمت آنها پرت کردم که به‌صورت یکی از آنها خورد اما آنها بدون توجه به این موضوع از محل فرار کردند.

پلیس آگاهی تهران، با انتشار این خبر اعلام کرد: در ادامه رسیدگی به پرونده در اداره یکم پلیس آگاهی و با توجه به تجهیز محل وقوع سرقت به دوربین‌های مداربسته، دستور انتشار تصاویر به‌دست آمده متهمان از سوی مقام قضایی صادر شد.

از شهروندانی که موفق به شناسایی تصاویر متهمان شده و اطلاعاتی در خصوص هویت، مخفیگاه یا محل تردد این اشخاص دارند، درخواست می‌شود با شماره تماس‌های 51055501 و 51055601 در اختیار کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها