رئیس کمیسیون عمران شورای شهر:

تخریب علاء‌الدین قطعی است

اخبار ضد و نقیض درباره پرونده علاءالدین درحالی همچنان ادامه دارد که به نظر می‌رسد هر کدام از دستگاه‌های مسئول برای تصمیم‌گیری در این زمینه ساز خود را می‌زنند.
کد خبر: ۷۵۸۹۷۶

در حالی که مدیرکل حوزه ریاست دیوان عدالت اداری از صدور قرار کارشناسی به منظور صدور رای نهایی درباره پرونده علاءالدین خبر داده بود و معاون شهردار تهران نیز احتمال بهره‌برداری مجدد از طبقه هفتم پاساژ علاء‌الدین در صورت رعایت برخی ضوابط را رد نکرده است، رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران روز گذشته تاکید کرد: تخریب طبقه هفتم پاساژ علاء‌الدین قطعی است و توافقی هم وجود ندارد، چون حکم صادر شده است.

احمد دنیامالی در گفت‌وگو با فارس به تخریب پاساژ علاءالدین اشاره کرد و گفت: باید طبقه هفتم این پاساژ که به صورت غیرقانونی ساخته شده تخریب شود.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تصریح کرد: قطعاً تخریب باید با یک حساب و کتابی انجام شود تا سازه آسیب نبیند و این کار ساده نیست، اما حکم باید اجرا شود و تردیدی در این کار وجود ندارد.

وی در پاسخ به این پرسش که معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران اعلام کرده که در صورت توافق با مالک که به صدور پایان کار منجر شود تخریب متوقف می‌شود، گفت: چنین چیزی وجود ندارد و هر توافقی دراین باره باید از قبل انجام می‌شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها