وقتی پای پول گرفتن در میان است، همه شبیه هم می شوند

مصوبه ای از دولت احمدی نژاد که روحانی آن را لغو نمی کند

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن تصریح کرد: این وزارتخانه برای بهره‌برداری از 700 هزار واحد مسکن مهر در کشور تا پایان امسال برنامه‌ریزی کرده است.
کد خبر: ۷۴۳۹۴۳

سیدمحمد پژمان دیروز در حاشیه دیدار از روند اجرایی پروژه 2000 واحدی مسکن مهر نفت در اهواز در گفت‌وگو با ایرنا افزود: از مجموع مسکن‌هایی که ساخت آنها با عنوان مسکن مهر آغاز شده، بیش از 50 درصد آن در کشور به بهره‌برداری رسیده و بقیه هم در مراحل مختلف احداث قرار دارد.

وی گفت: وزارت راه و شهرسازی مصمم است تمام طرح‌‌های مسکن مهر که در دست ساخت است، هرچه زودتر تمام شود، اما از آنجایی که این طرح‌‌ها تماما دولتی نیست و بخشی از آن به خود مردم مربوط می‌شود، برنامه‌ریزی قطعی اتمام ساخت آن از سوی دولت را با مشکل روبه‌رو کرده است.

پژمان افزود: مردم به عنوان یک رکن مسکن مهر باید بقیه مانده سهم آورده خود را پرداخت کنند تا از پشتیبانی دولت در این زمینه برخوردار شوند و مسکن مهر آنان زودتر به بهره‌برداری برسد.معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: دولت مدرسه و مسجد را برای مسکن مهر می‌سازد و برخی خدمات را تامین می‌کند و این به معنای آن نیست که دولت دخالتی در این طرح داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد که برنامه‌ای قطعی برای افزایش وام‌های مسکن مهر وجود ندارد، اما در عین حال افزایش وام در دست بررسی است.

افزایش قیمت مسکن مهر، مصوبه دولت قبل است

در همین حال معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این‌که دولت یازدهم در موضوع مسکن مهر مظلوم است و افزایش قیمت مسکن مهر مربوط به مصوبه دولت قبل است، گفت: پرسش این است که چرا دولت قبلی طرح‌‌ها را دوازدهم مرداد سال 92 تحویل نداد.

محسن نریمان در گفت‌وگو با فارس درخصوص افزایش قیمت مسکن مهر در شهرهای جدید بویژه شهر پردیس افزود: دولت یازدهم در موضوع مسکن مظلوم است؛ زیرا این افزایش قیمت مربوط به بخشنامه دولت قبلی است. این بخشنامه به صورت روشن و شفاف اعلام کرده که هزینه طرح‌های زیربنایی و روبنایی از مردم اخذ شود.

وی با اشاره به این‌که دولت یازدهم زمانی طرح مسکن مهر را تحویل گرفت که 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، تاکید کرد: دولت یازدهم طرح مسکن مهر را با همان مشی و بخشنامه‌ای که دولت قبلی ابلاغ کرده‌ بود، ادامه می‌دهد و متاسفانه این بخشنامه در حال نمود پیدا کردن است.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با بیان این‌که بزودی با اهالی رسانه درخصوص افزایش قیمت مسکن مهر صحبت خواهم کرد، گفت: به مردم توضیح خواهیم داد که این بخشنامه افزایش قیمت مسکن مهر، بخشنامه جدیدی نیست و مربوط به دولت قبلی و همان افرادی که مسکن مهر را ایجاد کرده بودند، است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها