وقتی پای پول گرفتن در میان است، همه شبیه هم می شوند

مصوبه ای از دولت احمدی نژاد که روحانی آن را لغو نمی کند

زرپی از تهران: یک هفته است که تلفن همراه اول در منطقه میرداماد و آفریقا قطع و سرویس‌دهی ندارد و کسی نیز رسیدگی نمی‌کند، چرا؟
کد خبر: ۷۳۸۳۲۰

رحمانی از تهران: بعد از فراخوان برای انصراف از دریافت یارانه قرار بود، بقیه کسانی که نباید یارانه دریافت کنند، شناسایی شوند. متاسفانه تاکنون این کار صورت نگرفته است، چرا؟

یک شهروند از اصفهان: از مسئولان وزارت بهداشت می‌خواهیم مطالبات سال 68 کارکنان وزارت بهداشت و درمان خرمشهر و آبادان را پرداخت کنند.

سلیمانی از اردبیل: در آخر فروردین ماه در جاده اسالم به‌خلخال مورد دستبرد و سرقت از سوی سارقان و زورگیران قرار گرفتم ولی تاکنون دادگاه تالش کاری برای من صورت نداده است، چرا؟

جمعی از شهروندان: چند ماه است که حقوق ما بازنشستگان ارتش را دیر به حساب ما واریز می‌کنند.

یک شهروند: از متقاضیان مسکن مهر در فاز 7 هشتگرد هستم. با وجودی که آورده خود را تمام و کمال پرداخت کرده‌ایم، ولی تاکنون واحدها را تحویل نداده‌اند، تکلیف ما چیست؟

جمعی از شهروندان: از مسئولان وزارت بهداشت و شخص وزیر به‌دلیل اجرای طرح بیمه سلامت و پایین اوردن هزینه‌های درمان کمال تشکر را داریم.

جوابیه: در پی درج پیامی در سوم آبان‌ماه تحت عنوان «تنها دبیرستان محله ما (دبیرستان رازی) به نمونه دولتی تبدیل شده است» مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با ارسال نمابری اعلام کرد: دبیرستان رازی ناحیه یک زاهدان در خیابان آزادی شهر زاهدان به‌صورت دبیرستان عادی در حال فعالیت است. همچنین در ناحیه 2 زاهدان دبیرستان عادی که بسیار نزدیک به ناحیه یک است نیز در حال فعالیت است.

روی خط 162

یک شهروند: درخواست می‌شود درباره مشکل قطع سیستم‌های همراه اول گزارش تهیه شود.

یک شهروند از تهران: چهاردهم آبان به‌دلیل تعطیل نشدن مدارس بیشتر از 20 میلیارد تومانی که وزیر آموزش و پرورش اعلام کرده بودند به مدارس خسارت وارد شد؛ چون دانش‌آموزان به مدرسه رفتند ولی آموزش و درسی به آنان داده نشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها