زن جوان زمانی که دید دیگر نمی‌تواند وجود هوو را تحمل کند، پس از پنج سال زندگی در کنار رقیب خود به دادگاه خانواده مراجعه کرد و درخواست طلاق داد.
کد خبر: ۷۲۹۳۳۹

به گزارش باشگاه خبرنگاران، چندی پیش زوج جوانی با مراجعه به شعبه ۲۶۸ دادگاه خانواده درخواست طلاق توافقی را ارائه کردند.

زن جوان درباره علت آن به قاضی عموزادی، رئیس شعبه ۲۶۸ گفت: 15 سال پیش با عباس ازدواج کردم. او پسر یکی از دوستان پدرم بود که به اجبار خانواده‌ام به او جواب مثبت دادم، اما عباس مرد بداخلاقی بود و مرتب با من دعوا می‌کرد و من در این مدت زندگی خیلی سختی داشتم.

وی افزود: پس از دو سال زندگی مشترک صاحب یک فرزند پسر شدیم. فکر می‌کردم با تولد فرزندمان همه‌چیز خوب می‌شود، اما هیچ‌چیز عوض نشد. تا این‌که ده سال پیش متوجه شدم عباس پنهانی با یک زن دیگر ازدواج کرده است. وقتی این موضوع را شنیدم، خیلی عصبانی شدم و می‌خواستم طلاق بگیرم، اما خانواده‌ام وقتی متوجه شدند غوغا به پا کردند.

زن جوان یادآور شد: خانواده‌ام می‌گفتند زن نباید طلاق بگیرد و من هم به خاطر خانواده‌ام سکوت کردم و حرفی نزدم. در آن مدت همسرم گاهی به من و پسرمان سر می‌زد و گاهی هم به خانه همسر جدیدش می‌رفت. پنج سال تحمل کردم و حرفی نزدم، اما دیگر نمی‌توانم. برای همین تصمیم گرفتم از این مرد جدا شوم و مهریه‌ام را بگیرم.

پس از حـــرف‌های این زن، مرد هم با طلاق موافقت کرد. در این جلسه عباس چک ۲۰۰ میلیون تومانی به عنوان مهریه به همسرش داد تا با این پول زندگی کند.

در پایان جلسه وقتی قاضی عموزادی متوجه شد آنها دیگر حاضر نیستند در کنار یکدیگر زندگی کنند، حکم طلاق توافقی را صادر کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها