از زیر یک میلیون تومان شروع می شود

باز پرداخت پلکانی اقساط وام ۸۰ میلیونی مسکن

مدیر کل دفتر مسکن مهر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران:

وام 80 میلیونی مسکن تاثیری در تقویت بنیه مالی خریدار تهرانی ندارد

مدیرکل دفتر مسکن مهر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران با بیان این که اجرای طرح‌های مسکن در تهران نتایج قابل قبولی نداشته‌اند، اعطای وام‌های 80 میلیون تومانی مسکن در تهران را در تقویت توان خریدار بی‌تاثیر دانست و گفت: این وام نمی‌تواند پاسخگوی نیاز مردم این شهر باشد.
کد خبر: ۷۲۱۰۷۱

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد مسکن، امید محمدی با بیان آن‌که تهران طرح‌های مسکن خاص خود را می‌طلبد، افزود: اعطای وام‌های 80 میلیون تومانی مسکن می‌تواند در شهرستان‌ها و استان‌های کوچک‌تر افراد زیادی را صاحبخانه کند، اما این موضوع در تهران جوابگو نیست.

وی اظهار کرد: اگر طرح وام‌های 80 میلیون تومانی مسکن اجرا شود، در بسیاری از شهرستان‌ها افراد با آورده 30 میلیون تومانی می‌توانند صاحبخانه شوند.

وی تصریح کرد: مسکن مهر از جمله طرح‌هایی بود که نتوانست نیاز مردم تهران به مسکن را پاسخگو باشد، در حالی که اگر همین حجم واحد مسکونی در حوزه‌های کوچک‌تری احداث می‌شد، می‌توانست ده‌ها سال نیاز مسکن مردم را پاسخگو باشد یا این بازار را به سمت منطقی شدن سوق دهد.

مدیرکل دفتر مسکن مهر بنیاد مسکن افزود: در برخی مناطق کشور با ورود مسکن مهر، قیمت مسکن یا اجاره بها دچار افت شدید شد و مردم صاحبخانه شدند، اما اجرای این طرح عملا تاثیری بر قیمت مسکن و اجاره بها در تهران نداشته و کاهش رشد قیمت مسکن در تهران هم ناشی از رکود بازار بوده و مسکن مهر بر کاهش قیمت مسکن در تهران تاثیری نداشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها