مرد میانسالی که در پی اختلاف مالی و خانوادگی با برادرزاده‌اش در یکی از روستاهای شهرستان دشتی بوشهر، به او شلیک کرده بود، از سوی پلیس دستگیر شد.
کد خبر: ۷۱۵۸۳۳

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی در این باره به جام‌جم گفت: ساعت 23 و 15 دقیقه شامگاه هفدهم شهریور مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و از زخمی شدن جوان بیست و سه ساله‌ای بر اثر شلیک گلوله در حاشیه یکی از روستاهای این شهر خبر داد. ماموران انتظامی با اعزام به محل، مشاهده کردند جوان زخمی پس از اصابت گلوله، درون یک خودرو رها شده است. سرهنگ رهام رضایی افزود: مرد زخمی به بیمارستان منتقل و تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری ضارب فراری آغاز شد و جوان زخمی نیز با تلاش پزشکان از مرگ حتمی نجات یافت.

ماموران با تحقیق از شاهدان حادثه، متوجه شدند مرد میانسالی که عموی جوان زخمی بوده به او شلیک کرده و متواری شده است. با تشکیل پرونده و دستور قضایی، تحقیقات برای شناسایی ضارب فراری آغاز شد و کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی ردپای متهم فراری را در روستای کوهپایه‌مند به دست آوردند.

وی یادآور شد: ماموران با اعزام به محل و محاصره خانه‌ای که متهم در آنجا پنهان شده بود، وی را دستگیر و در بازررسی از او یک قبضه سلاح شکاری کشف کردند.

رضایی خاطرنشان کرد: متهم با انتقال به پلیس آگاهی اعتراف کرد با برادرزاده‌ام از چندی پیش بر سر مسائل مالی و خانوادگی اختلاف داشتم. شب حادثه با اطلاع از این که او به خانه پدرم رفته است، وی را هدف گلوله قرار داده و متواری شدم.با صدور قرار قانونی برای متهم، او روانه زندان شد. تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها