بیمه مرکزی با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به هوشیاری مردم در برابر ترفندهای فریبنده کلاهبرداران و سودجویان هشدار داد.
کد خبر: ۶۹۹۰۱۰

به گزارش روابط‌عمومی بیمه مرکزی، در این اطلاعیه آمده است: در روزهای گذشته برخی از سودجویان و کلاهبرداران با سوءاستفاده از نام بیمه مرکزی با شماره‌های تلفن شهروندان ارتباط برقرار کرده و مدعی می‌شوند که از سوی بیمه مرکزی برنده کارت تخفیف خرید بیمه‌نامه شده‌اند یا می‌توانند از تسهیلات متنوع و چشمگیری استفاده کنند.

براساس این گزارش، تمام امور مربوط به بیمه‌گذاران و بیمه‌گران از طریق مبادی رسمی اطلاع‌رسانی می‌شود و ادعاهایی نظیر استخدام و برگزاری دوره آموزشی نیز از دیگر ترفندهایی است که از سوی متخلفان استفاده می‌شود.

بیمه مرکزی به عنوان یک نهاد حاکمیتی، هدایتی و نظارتی با قاطعیت اعلام می‌کند که هیچ‌یک از کارشناسان و کارکنان این مجموعه تحت هیچ شرایطی با شهروندان ارتباط تلفنی نداشته و نخواهد داشت و تمام اخبار و اطلاعات مربوط به این صنعت از طریق سایت رسمی این سازمان به نشانی www.centinsur.ir در اختیار شهروندان گرامی قرار می‌گیرد.

بیمه مرکزی نه تنها هیچ محصولی برای فروش ندارد بلکه به‌هیچ عنوان محصولاتی نظیر کیت کاهنده مصرف سوخت، کیت کاهنده مصرف برق و کارت تخفیف بیمه‌نامه امداد خودرو مورد تائید این نهاد نیست و به همین خاطر حق پیگیری حقوقی و قضایی را از اشخاص متخلف و شرکت‌های سودجو محفوظ می‌داند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها