شاخص‌های آلودگی هوا امروز نیز به شرایط ناسالم خیلی نزدیک است

آسمان تیره در روز هوای پاک

مدیر کنسرسیوم اسقاط خودروهای فرسوده از اجرای طرح جدید اسقاط از روز یکشنبه هفته آینده خبر داد و گفت: در این طرح به طور متوسط به‌ازای واردات هر خودرو، چهار خودروی فرسوده اسقاط خواهد شد.
کد خبر: ۶۹۶۴۰۷

به گزارش فارس، مسعود رهبر در یک نشست خبری اظهار کرد: در طرح جدید اسقاط خودروهای فرسوده طبق توافقی که بین واردکنندگان خودرو و مراکز اسقاط خودروهای فرسوده انجام شده صاحبان خودروهای فرسوده می‌توانند با دریافت دو میلیون و 950 هزار تومان نسبت به اسقاط خودروی خود اقدام کنند.

وی با بیان این‌که مبلغ کمک بلاغوض در قبال تحویل خودروی فرسوده تاکنون دو میلیون و 800 هزار تومان بوده است،‌ گفت: صاحبان خودروهای فرسوده می‌توانند نسبت به تحویل خودروی خود به مراکز اسقاط اقدام کنند و در زمان تحویل خودرو نیز مبلغ کمک بلاعوض را دریافت کنند.

رهبر خاطرنشان کرد: متقاضیان اسقاط خودروی فرسوده می‌توانند از روز یکشنبه با مراجعه به دفاتر پستی یا با ارسال پیامک به شماره 50002027 برای این کار اقدام کنند.

وی توضیح داد: در این طرح خودروهای مدل‌های سال 49 تا 82 می‌توانند اسقاط شوند.به گفته وی این طرح براساس میزان مصرف سوخت خودروهای وارداتی، بین یک تا شش دستگاه خودرو اسقاط شود و میانگین خودروهای اسقاط شده در این طرح به‌ازای واردات هر دستگاه خودرو، چهار دستگاه خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها