معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش از اختصاص اعتبار یک میلیارد تومانی برای ایجاد شبکه‌های اجتماعی دانش‌آموزی و مطالعات فضای مجازی خبر داد.
کد خبر: ۶۸۲۶۵۳

حمیدرضا کفاش در گفت‌وگو با مهر افزود: موضوع فضای مجازی و نحوه حضور دانش‌آموزان در این فضا از دغدغه‌های جدی آموزش و پرورش است، از این رو طرح ایجاد شبکه‌های اجتماعی برای دانش‌آموزان را به این شورا ارائه کرده‌ایم.

وی ادامه داد: دستور کارهای این شورا زیاد است و هنوز نوبت به بررسی طرح آموزش و پرورش نرسیده است، اما زمانی که نوبت به ارائه طرح ما برسد به صورت جدی از آن دفاع خواهیم کرد.

کفاش به جزئیات این شبکه اشاره کرد و گفت: شبکه‌ای که مدنظر ماست شباهت به فیسبوک ندارد. طراحی و تولید محتوای این شبکه برعهده آموزش و پرورش است و درصدد هستیم تا ابتدا دانش‌آموزان ممتاز کشور پس از انقلاب اسلامی را در این شبکه با هم مرتبط کنیم تا آنها تجربیات و اطلاعات خود را به اشتراک بگذارند. وی تصریح کرد: منظور از دانش‌آموزان ممتاز، دانش‌آموز در همه ابعاد درسی، اخلاقی، فرهنگی و اجتماعی است که تعداد آنها از میلیون تجاوز می‌کند و انتقال این تجربیات به دانش‌آموزان فعلی می‌تواند در موفقیت آنها تاثیرگذار باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها