رئیس کارگروه اصلاح قراردادهای نفتی وزارت نفت با اشاره به مذاکرات انجام شده با شرکت‌های معتبر و صاحب برند نفتی جهان به‌منظور معرفی ویژگی نسل جدید قراردادهای نفتی با بیان این‌که ایران با حفظ منافع ملی ‌دنبال عقد قراردادهای نفتی برد‌ ـ برد است، گفت: مدل جدید قراردادهای نفتی تاکنون با استقبال شرکت‌های بزرگ نفت و گاز جهان روبه‌رو شده است.
کد خبر: ۶۸۰۳۱۰

سیدمهدی حسینی در گفت‌وگو با مهر، با اشاره به آغاز مذاکرات با شرکت‌های صاحب برند و معتبر نفت و گاز جهان و بویژه شرکت‌های نفتی اروپایی برای تشریح ویژگی نسل جدید قراردادهای بخش بالادستی صنعت نفت ایران، گفت: تاکنون با بخش عمده‌ای از شرکت‌های بزرگ نفت و گاز جهان بویژه شرکت‌های اروپایی در این باره مذاکره شده است.

رئیس کارگروه اصلاح قراردادهای نفتی وزارت نفت با تاکید بر این‌که جمهوری اسلامی ایران ‌دنبال امضای قراردادهای برد ـ برد نفتی با شرکت‌های بزرگ بین‌المللی است، تصریح کرد: در تدوین نسل جدید قراردادهای نفتی ایران تمامی جوانب به‌منظور حفظ و صیانت از منافع ملی دیده شده است. این مقام مسئول با تاکید بر این‌که مدل جدید قراردادهای نفتی ایران تاکنون با استقبال شرکت‌های بزرگ نفت و گاز خارجی روبه‌رو شده است، تاکید کرد: پیش‌بینی می‌شود در صورت رفع و تعلیق تحریم‌ها قراردادهای بزرگی با شرکت‌های نفت و گاز جهان امضا شود.

وی با یادآوری این‌که در مدل جدید قراردادهای نفتی به‌منظور افزایش توان ساخت داخلی در حوزه ساخت کالا، نظام پیمانکاری و مهندسان مشاور ایرانی مفاد متنوعی گنجانده شده است، اظهارکرد: شرکت‌های صاحب برند و معتبر بین‌المللی نفت و گاز جهان هم از ارائه و تشریح این مدل‌های جدید قراردادی استقبال کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها