مدیر عامل بورس انرژی ایران از معامله 12 هزار بشکه نفت خام تاکنون در این بورس خبر داد و گفت: برای جذابیت بیشتر با وزارت نفت درباره کاهش قیمت رایزنی می‌کنیم.
کد خبر: ۶۷۳۶۸۵

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بازار سرمایه، سیدعلی حسینی اظهار کرد: پالایشگاه‌ها، نفت خام را خریداری می‌کنند که برای جذابیت بیشتر در آینده قیمت‌ها کمی تعدیل شود چون قیمت‌ها تا حدی بالاست.

وی با اشاره به معاملات برق در این بورس تأکید کرد: البته معاملات برق هم اکنون در سطح خوبی است، اما با توافق وزارت نیرو، حجم معاملات و ارزش آن بیشتر خواهد شد.

وی افزود: معاملات در بازار میعانات گازی نیز بسیار خوب است و در آینده عرضه میعانات گازی به صورت نامحدود از طریق بندرعباس در بورس کالا فراهم خواهد شد.

حسینی گفت: در حال رایزنی هستیم که سایت بارگیری جداگانه‌ای به صورت نامحدود برای بارگیری میعانات گازی در بندرعباس ایجاد و میعانات در این سایت تحویل شود.

مدیر عامل بورس انرژی ایران با اعلام این‌که نخستین متانول صادراتی در بورس انرژی ایران معامله شده است، تصریح کرد: محموله ده هزار تنی متانول در رینگ صادراتی به صورت رقابتی عرضه شد و خریدار چینی هم آن را خریداری کرد.

حسینی گفت: متانول نیز بازار خوبی دارد و امیدواریم توسعه یابد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها