جام جم آنلاین گزارش می دهد

شهردار تهران می‌رود یا می‌ماند؟!

در پی حادثه آتش‌سوزی در خیابان جمهوری که به مرگ دلخراش دو کارگر زن انجامید، اعضای شورای شهر تهران در جلسه روز سه‌شنبه خود از کوتاهی آتش‌نشانی در این زمینه انتقاد‌کرده و از شهردار تهران خواستار پاسخگویی شدند .
کد خبر: ۶۳۸۲۶۰

این موضوع بهانه‌ای شد تا شهردار تهران در حاشیه دومین همایش راهبردی توسعه فرهنگی و اجتماعی شهرهای ایران در جمع خبرنگاران از پیگیری این حادثه خبرداد و تاکید کرد: هیچ وقت نخواسته‌ایم اظهارنظر غیرکارشناسی انجام پذیرد و مطمئن هستم که حداکثر ظرف 15 روز آینده در خصوص حادثه آتش‌سوزی خیابان جمهوری، بررسی دقیق صورت گرفته و نتایج این بررسی را به اطلاع مردم خواهیم رساند.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف با بیان این‌که از دقایق اول تیم فنی را گذاشته‌ایم تا این موضوع را بررسی کنند، افزود: هیچ‌وقت نخواسته‌ایم اظهارنظر غیرکارشناسی انجام پذیرد و مطمئن هستم که حداکثر ظرف 15 روز آینده، نتایج این بررسی دقیق را به‌اطلاع مردم خواهیم رساند، البته ما این قول را به مردم می‌دهیم که رسیدگی این کار به صورت دقیق انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: مردم شاهد بوده‌اند در جریان اتفاقاتی که در گذشته دور و نزدیک رخ داده است، همیشه گفته‌اند رسیدگی می‌کنیم، اما در انتهای کار بنده نیز به عنوان یک شهروند نفهمیده‌ام که نتیجه چه شده است. به عنوان مثال در حادثه برخورد دو قطار در نیشابور و همچنین فرود هواپیما در خارج از باند در اصفهان متوجه نشدیم چه کسی مقصر اعلام شد؟ در حوادث اخیر در جاده قم نیز تعداد کثیری از مردم در جریان آتش‌سوزی کشته شدند و مقرر شد که این حوادث بسرعت رسیدگی شود، در آخر متوجه نشدیم که چه اتفاقی افتاد. قالیباف با بیان این‌که اگر تخلف و کوتاهی صورت گرفته باشد، حتما خاطی را معرفی کرده و با آن برخورد می‌کنیم و به مراجع قانونی ارجاع می‌شود، تصریح کرد: باید توجه داشت هرگونه قضاوت زودهنگام در این زمینه درست نیست، تا زمانی که کار کارشناسی شود و ابعاد مختلف آن مورد بررسی قرار گیرد. در این دو، سه روز برخی حرف‌هایی می‌زنند که حرف کارشناسی نبوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها