نرم‌افزار مایکروسافت اوت‌لوک از جمله برنامه‌های قدرتمند و محبوب مدیریت ایمیل در ویندوز است که نظر کاربران بسیاری از سراسر دنیا را به خود جلب کرده است. این نرم‌افزار امکانات متنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که یکی از آنها قابلیت قرارگیری ایمیل‌های جدید در پوشه‌های مختلف است.
کد خبر: ۶۲۶۲۲۴

با استفاده از این قابلیت می‌توانید ایمیل‌های کاری، روزمره، متفرقه و... خود را در پوشه‌های مجزا دسته‌بندی و براحتی آنها را مدیریت کنید. از دیگر امکاناتی که اوت‌لوک در اختیار شما قرار می‌دهد اعلام هشدار هنگام دریافت ایمیل جدید در پوشه Inbox است. این قابلیت به‌طور پیشفرض فقط دریافت ایمیل در Inbox را به شما اطلاع می‌دهد و در صورتی‌که ایمیل‌های شما به‌طور خودکار در پوشه‌های دیگر دسته‌بندی شود، هشداری به‌نمایش درنخواهد آمد. در این شرایط چنانچه قصد دارید از قابلیت گروه‌بندی خودکار استفاده کنید و هنگام دریافت ایمیل در هر یک از پوشه‌ها نیز پیام هشدار دریافت ایمیل جدید برای شما به‌نمایش درآید، ‌باید با استفاده از روش زیر، این کار را انجام دهید:

1‌ـ‌ نرم‌افزار اوت‌لوک را اجرا کرده و پس از کلیک روی تب File، گزینه‌ Info را انتخاب و در نهایت روی Manage Rules & Alerts کلیک کنید.

2‌ـ‌ در پنجره‌ جدید روی New Rule کلیک کرده و در صفحه‌ به‌نمایش درآمده در بخش Start from a template or from a blank rule گزینه‌ Apply rule on messages I receive را انتخاب کرده و روی Next کلیک کنید.

3‌ـ‌ در ادامه بدون اعمال تغییرات روی گزینه‌ Next کلیک کرده و پس از مشاهده هشدار به‌نمایش درآمده روی صفحه گزینه‌ Yes را انتخاب کنید.

4‌ـ‌ در ویزارد به‌نمایش درآمده در بخش اول، صفحه را به پایین اسکرول کرده و علامت چک‌مارک کنار عبارت display a Desktop Alert را فعال و روی Finish کلیک کنید.

5‌ـ‌ در صورتی‌که پیام هشدار برای شما به‌نمایش درآمد با کلیک روی OK آن را ببندید.

6‌ـ‌ همه پنجره‌های فعال را با کلیک روی گزینه‌ OK ببندید.

7‌ـ‌ از این پس هرگاه ایمیل جدیدی توسط اوت‌لوک دریافت شود، بدون توجه به پوشه قرارگیری ایمیل، هشدار دریافت ایمیل روی دسکتاپ شما ظاهر شده و به‌این ترتیب هیچ ایمیلی از نظر شما پنهان نخواهد ماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها