بسیاری از افرادی که به‌طور حرفه‌ای با ایمیل سر و کار دارند، ایمیل‌های خود را امضا می‌کنند. کاربران نرم‌افزار اوت‌لوک نیز از جمله کاربران حرفه‌ای به‌شمار می‌روند که بیش از کاربران دیگر به استفاده از ایمیل می‌پردازند. این دسته از کاربران، بیش از دیگران تمایل دارند ایمیل‌های خود را امضا کنند. آیا شما هم از اوت‌لوک برای مدیریت ایمیل‌های خود استفاده می‌کنید؟
کد خبر: ۶۱۲۲۳۱

دوست دارید هنگام استفاده از هریک از ایمیل‌های خود در این نرم‌افزار، امضای شما به‌طور خودکار به انتهای همه ایمیل‌های ارسالی، پاسخ‌های ارسالی و ایمیل‌های هدایت شده به دیگران قرار گیرد؟

برای استفاده از این قابلیت ‌باید به این شیوه عمل کنید:

1‌ـ‌ نرم‌افزار اوت‌لوک را اجرا کرده و روی منوی File کلیک کنید.

2‌ـ‌ از گزینه‌های موجود در ستون سمت چپ، روی Options کلیک کنید.

3‌ـ‌ از ستون سمت چپ در پنجره تنظیمات اوت‌لوک، بخش Mail را انتخاب کنید.

4‌ـ‌ در بخش Compose messages، روی گزینه Signatures کلیک کنید.

5‌ـ‌ در این مرحله ‌باید با کلیک روی گزینه New در سمت چپ، یک امضای جدید ایجاد کنید و پس از ویرایش امضا به دلخواه خود، با کلیک روی Save و اختصاص یک عنوان، آن را ذخیره کنید.

6‌ـ‌ در ادامه ‌باید از بالا‌ـ‌ سمت راست، کاربری ایمیل موردنظر را انتخاب کرده، در بخش New messages و Replies‌/‌forwards عنوان امضای موردنظر خود را مشخص کنید.

7‌ـ‌ در پایان با کلیک روی گزینه‌ OK و بسته شدن پنجره‌های فعال تغییرات ذخیره می‌شود و با کلیک روی گزینه ارسال ایمیل جدید می‌توانید ورود خودکار امضا به انتهای ایمیل را مشاهده کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها