خرده‌روایت‌هایی از زندگی و کاسبی موتوری‌های مسافرکش

روزی دوتا ژلوفن رو شاخشه!

مدیرعامل شرکت پست گفت: سرویس 193 ظرف دو ماه آینده در هفت استان بزرگ و بتدریج تا پایان سال در کل کشور راه‌اندازی می‌شود که می‌تواند جایگزینی برای پیک‌های موتوری باشد.
کد خبر: ۵۹۷۵۰۴

به گزارش ایسنا، محمدحسن کرباسیان خاطرنشان کرد: متقاضیان با استفاده از سرویس 193 می‌توانند مرسوله خود را از طریق پست‌های پیشتاز، عادی و ویژه به تمامی نقاط کشور ارسال کنند؛ همچنین این سرویس امکان ارسال مرسوله پستی را به صورت دست به دست در شهر نیز فراهم می‌کند که این امکان نظیر عملکرد پیک‌های موتوری خواهد بود و ماموران پست بسته مورد نظر را در منازل و محل کار افراد تحویل گرفته و در آدرس مورد نظر توزیع می‌کنند.

مدیرعامل شرکت پست درخصوص مقرون به صرفه بودن نرخ خدمات این سرویس بیان کرد: با توجه به این که نرخ ارائه این خدمات همان هزینه‌های پستی است، از این رو به نظر می‌رسد از نرخ خدمات پیک‌های موتوری و دیگر سرویس‌های ارسال مرسولات کمتر باشد. وی با اشاره به این که این سرویس هم اکنون در استان اصفهان راه‌اندازی شده است، گفت: سرویس 193 هم زمان با هفدهم مهرماه، روز جهانی پست در تهران نیز فعال خواهد شد.

مدیرعامل شرکت پست افزود: همچنین ظرف دو ماه آینده این سرویس در هفت استان بزرگ کشور شامل آذربایجان شرقی، البرز،‌ خراسان رضوی،‌ خوزستان، ‌گیلان،‌ مازندارن و فارس و بتدریج تا پایان سال در دیگر استان‌ها راه‌اندازی خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها