مردی که در نزاع خیابانی در شهرستان گمیشان در استان گلستان، جوانی را با چاقو کشته و تحت تعقیب پلیس بود، دستگیر شد.
کد خبر: ۵۸۰۱۵۲

به گزارش جام‌جم، سرگرد حسین پهلوان دلیر، فرمانده انتظامی گمیشان در این باره گفت: ساعت 20 یکشنبه بیست‌و‌سوم تیر مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و از درگیری میان پنج مرد جوان و زخمی شدن یکی از آنها در یکی از محله‌های شهرستان گمیشان خبرداد.

وی افزود: در پی این حادثه ماموران با حضور در محل متوجه شدند مرد سی ساله‌ای بر اثر اصابت چاقو با گزارش جنایت به بازپرس کشیک ویژه قتل دادسرا، جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت و تحقیقات برای دستگیری عامل جنایت آغاز شد. پهلوان دلیر یادآور شد: در ادامه با تحقیق از همسایه‌ها معلوم شد آنها با شنیدن صدای مشاجره و نزاع از خانه‌هایشان خارج شده و مشاهده کرده‌اند چهار مرد، یک‌جوان را بشدت کتک زده و یکی از مردان مهاجم با ضربه چاقو او را کشته است.

دستگیری 3 متهم فراری

وی افزود: در ادامه مشخص شد متهم به قتل و همدستانش همسایه‌ها را که در تعقیبشان بودند، تهدید و فرار کرده‌اند. با اطلاعات به دست آمده مخفیگاه متهمان شناسایی شد و سه نفر از آنها دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی گمیشان خاطرنشان کرد: متهمان با انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی اعتراف کردند در درگیری خیابانی شرکت داشته‌اند و مرد جوان را هم دوستشان که فرار کرده کشته است.

با مشخص شدن هویت قاتل فراری وی نیز دو ساعت بعد از حادثه دستگیر شد.

اعتراف متهم به قتل

متهم به قتل با انتقال به پلیس آگاهی به قتل مرد جوان اعتراف و عنوان کرد شب حادثه با دوستانم از خیابان عبور می‌کردیم که ناخواسته با مرد جوان درگیر شدیم. همان موقع با شدت گرفتن درگیری، مرد جوان به من فحاشی کرد و من نیز عصبانی شدم و با چاقو به او حمله کردم.

بنابراین گزارش، با اعتراف متهم به قتل و همدستانش، برای آنها قرار قانونی صادر شد. تحقیقات تکمیلی از متهمان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها