درخواست پلیس از شهروندان برای کمک

ربوده شدن نوزاد 8 ماهه توسط زن ناشناس

مرد تبهکار که برای رهایی از دست پلیس، نوزاد چهارماهه را گروگان گرفته بود، با شلیک ماموران دستگیر شد.
کد خبر: ۵۸۰۱۴۷

به گزارش مهر، شامگاه بیست و دوم تیر امسال ماموران پلیس هنگام گشتزنی در خیابان خواجه‌عبدالله به یک دستگاه پراید مشکوک و پس از بررسی پلاک آن متوجه شدند خودرو چند روز قبل از محدوده نارمک سرقت شده است.

در ادامه ماموران به راننده خودرو دستور ایست دادند اما وی بدون توجه به اخطار‌های پلیس، فرار کرد. در ادامه عملیات تعقیب و گریز، ماموران با شلیک چند تیر هوایی خودرو را در بزرگراه رسالت متوقف کردند. متهم در حالی که نوزادی را در آغوش داشت، از خودرو پیاده شد و ماموران را تهدید کرد اگر به او نزدیک شوند، کودک را خواهد کشت. ماموران ابتدا سعی کردند متهم را آرام کنند اما وقتی او تهدیدهایش را تکرار کرد، برای حفظ جان نوزاد با رعایت به کارگیری سلاح، او را از ناحیه پا هدف گلوله قرار داده و دستگیر کردند که وی به بیمارستان منتقل شد.

در حالی که تحقیقات در این زمینه آغاز شده بود زنی با مراجعه به پلیس، از ربوده شدن نوزاد پسرش به نام علی خبر داد. او به ماموران گفت: سال گذشته به اتهام سرقت دستگیر و زندانی شدم. در دوران محکومیتم، علی به دنیا آمد. چند روز قبل که به قصد گرفتن شناسنامه برای پسرم به مرخصی آمده بودم، یکی از تبهکاران سابقه‌دار به نام محمد ـ متهم دستگیر شده ـ در پی اختلافاتی که با من داشت، نوزادم را ربود. ماموران در ادامه تحقیقات متوجه شدند خودروی پراید بیست و دوم تیر امسال در محدوده محله نارمک به سرقت رفته است. تحقیقات برای شناسایی دیگر جرایم محمد ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها