مدیرعامل شهر جدید پرند خبر داد:

آمادگی افتتاح 20 هزار واحدمسکن مهر

رئیس‌جمهور بافت فرسوده تهران و ضرورت نوسازی آن را مورد تاکید قرار داد و گفت: تجربه مسکن مهر در پرند و پردیس نشان داد که می‌توان با هزینه بسیار کم، کل بافت شهر تهران را در قالب شهرسازی جدید و پیشرفته بازسازی کرد.
کد خبر: ۵۶۷۵۸۵

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، محمود احمدی‌نژاد دیروز پس از افتتاح ده هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پرند با بیان این‌که ظرفیت خروج مسکن از حالت سرمایه در کشور وجود دارد، گفت: قانون اساسی هم برای تامین مسکن مناسب آحاد مردم تاکید فراوان دارد.

رئیس‌جمهور با بیان این‌که گام اول مسکن مهر برای تحقق اهداف ذکر شده در قانون اساسی جهت تامین مسکن مستحکم و مفید بود، خاطرنشان کرد: هنوز مسکن مهر یک مسکّن است تا التهاب پنجاه ساله در بازار تقاضا در زمینه مسکن را آرامش ‌دهد، اما باید در گام‌های بعدی به سمت کیفیت بالاتر مسکن و ساختمان‌ها و زندگی مطلوب برای مردم حرکت کرد.

مخالفت دولت با آزادسازی اسناد مسکن مهر

در حالی که برخی نامزدهای ریاست جمهوری با وعده‌هایی چون آزادکردن سند مسکن مهر به میدان آمده‌اند، معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این‌که دولت دهم مخالف آزادسازی سندهای مسکن مهر است، گفت: اکنون دولت چنین برنامه‌ای ندارد و امیدواریم که این اتفاق هم نیفتد. اگر اسناد مسکن مهر آزاد شود امکان خرید و فروش آن وجود دارد.ابوالفضل صومعلو در گفت‌وگو با مهر گفت: ما موافق آزادسازی سندهای مسکن مهر نیستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها