برزگر از تهران: حدود دو ماه از سقوط تیر چراغ برق نبش کوچه سلمانی در چهارراه گلستان منطقه نارمک می‌گذرد، ولی در این مدت اداره برق منطقه با وجود گزارش‌های مردمی برای تعمیر آن هیچ اقدامی صورت نداده است.چرا؟
کد خبر: ۵۶۶۶۰۸

شوکتی: داروی ارزان شده بیماری ام.اس تنها یکی از آمپول‌های این بیماری است، و گرنه بقیه داروها نه تنها ارزان نشده، بلکه کمیاب هم شده است. از مسئولان ذی‌ربط می‌خواهیم به این مشکل رسیدگی کنند.

محمدی از پرند: با احداث و تاسیس شهرداری در شهر جدید پرند برخی افراد با تغییر کاربری مسکونی به تجاری باعث ضربه زدن به بافت مسکونی این شهر جدید شده‌اند. مسئولان ذی‌ربط در این زمینه چاره‌جویی کنند.

نظری از همدان: همسرم دچار بیماری ام.اس است. متاسفانه هیچ ارگان یا سازمانی این بیماری را تحت حمایت خود ندارد تا بتوان حداقل نیمی از هزینه‌های درمان را تامین کرد. از مسئولان وزارت بهداشت می‌خواهیم در این زمینه چاره‌ای بیندیشند.

چهره‌نژاد از تهران: چرا با وجودی که افزایش حقوق کارگران، همپایه رشد تورم از سوی مجلس تصویب شده اما اجرا نمی‌شود، مسئولان دیوان عدالت اداری با وجود شکایت جامعه کارگری می‌خواهند با توجه به توان پرداختی کارفرمایان این افزایش حقوق را قرار دهند؟ مگر هزینه‌های جاری کارگران افزایش نداشته است؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها