مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری خبرداد:

میانگین حقوق بازنشستگان 900 هزار تومان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: میانگین حقوق ماهانه بازنشستگان در سال 91 معادل 716 هزار و 636 تومان بود که این رقم در سال جاری با 25 درصد افزایش به 895 هزار و 864 تومان خواهد رسید.
کد خبر: ۵۵۲۲۴۰
میانگین حقوق بازنشستگان 900 هزار تومان

به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی وامور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، ایراندخت عطاریان با بیان اینکه افزایش 25 درصدی حقوق بازنشستگان از ابتدای سال جاری اعمال خواهد شد، افزود: براساس مصوبه جدید هیات وزیران ضریب حقوق بازنشستگان موضوع بند(ج) ماده 50 قانون برنامه پنجم توسعه برای سال 1392 به میزان یک هزار و شش ریال تعیین شده است.

وی درباره استمرار بیمه طلایی برای بازنشستگان در سال جدید، گفت: بسته حمایتی بیمه طلایی درمان در سال 92 برای بازنشستگان کشوری اجرا می شود و همه بازنشستگان می توانند در سال جاری نیز از خدمات و مزایای این خدمت جدید بدون پرداخت وجه در بیمارستان های طرف قرارداد استفاده کنند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اظهارداشت: براساس تمهیدات اتخاذ شده در سال جاری با حمایت دولت و مشارکت صندوق بازنشستگی کشوری بازنشستگان و افراد تحت تکفل آنان نیز از سه ماهه دوم سال جاری تحت پوشش بیمه طلایی درمان قرار خواهند گرفت.

به گفته عطاریان، هم اکنون یک میلیون و 176 هزار و 92 نفر بازنشسته و وظیفه بگیر تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری قرار دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
خوش بین
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
۰
۰
دست مریزاد ،بی نظیره ،با این حقوق نجومی چه كارها كه نمی توان كرد!
ح
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
۰
۰
میانگین كه عدد درستی نیست مگر همه یا اكثرا میانگین می گیرند ؟ یعنی یكعده مثلا 400 بگیرند و یكعده هم 1400 میانگین میشه 900 این آمار گفتند درسته كه باعثه افتخار هم بشه؟من یك كارگرم ولی بمعنی بیسواد بودن نیست ودر زمان عهد حجر زندگی نمی كنیم.
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
۰
۰
حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بسیار كمتر است

نیازمندی ها