یک زن باردار و همسرش به بخش زایمان بیمارستان دانشگاهی لندن رفتند اما پزشکان با این توجیه که هنوز وقت تولد بچه فرا نرسیده است از پذیرش آنها خودداری کردند.
کد خبر: ۵۵۱۹۴۸
زایشگاه نپذیرفت در هتل زایمان کرد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از جنتساید، میشله بوث با شوهرش به بخش زایمان بیمارستان دانشگاهی لندن مراجعه کردند اما پزشکان زایشگاه از پذیرش او خودداری کرده و به وی توصیه کردند به خانه بازگردد.

به گفته آنها ، این زن 39 ساله تا چندین ساعت و حتی چند روز دیگر وقت زایمانش فرا نخواهد رسید.

خانه میشله و همسرش فاصله زیادی با بیمارستان داشت و آنها نمی توانستند به منزل بازگردند. ریچارد همسر میشله تصمیم گرفت یک اتاق را در هتل لوکس رادیسون ادواردین گرافتون که در مقابل بیمارستان قرار دارد اجاره کند.

زن و شوهر به هتل رفتند تا زمان تولد نخستین فرزندشان فرا برسد. میشله در گفت و گو با روزنامه تلگراف گفت: کارکنان هتل تلاش می کردند تا جایی که ممکن است از ما مراقبت کنند و دائم به ما سرویس می دادند.

پس از چهار ساعت انتظار و تماس های مکرر با بیمارستان پزشکان باز هم از پذیرش زن باردار خودداری  می کردند. در ساعت 14.30 دقیقه میشله احساس درد شدیدی کرد و کیسه آب پاره شد. او احساس کرد که نوزاد در حال متولد شدن است. ریچارد به همسرش در زایمان کمک کرد.

ریچارد از بخش پذیرش هتل کمک خواست و آنها نیز بلافاصله با اورژانس تماس گرفتند. پزشکیاران اورژانس بند ناف نوزاد را بریدند در حالی که فاصله زن باردار تا بیمارستان کمتر از 100 متر بود.

آنها نوزاد پسر خود را به احترام محبت های کارکنان هتل رجی نامیدند. این نوزاد پسر که بیش از چهار کیلو وزن دارد کاملا سالم است. مترجم: بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
شهاب
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۷
۰
۰
نه ابنكه بیمارستانهای خودمون با احترام رفتار میكنن.زنه داره زایمان میكنه (بدبخت درد شدید)حتی معاینه اش هم نمیكنن میگه اول حسابداری
داود
Netherlands
۰۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
۰
۰
انگلیس وضعیت پزشكی از لحاظ كیفیت خیلی افت داشته ، فرانسه و سویس كیفیت پزشكی خوب دارد
اما بهترین پزشكان ، پزشكان ایرانی هستند كه در خود ایران در حال خدمت پزشكی هستند
گوهرتاج نوذری
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
۰
۰
زمان زایمانم توخیابان بودم كه فهمیدم كه كمتراز یكساعت دیگه زایمان میكنم همسرم با بیخیالی گفت توخودتوبه بیمارستان برسون منم میام. ولی وقتی به دكترم زنگ زدم به فاصله ده دقیقه بعداز ورود من به بیمارستان بالا سرم بود. كه تنها نباشم به گفته ماماهای بخش زایمان حتی منتظر آمدن آسانسور نموند4 طبقه رو باپله آمد كه بهم برسه همه عمرم ممنونشم

نیازمندی ها