شتری که مقامات کشور مالی به فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه اهدا کرده بودند سرنوشت خوشی نداشت و عاقبتش به داخل دیگ غذا ختم شد.
کد خبر: ۵۵۱۸۸۸
شتر اولاند در دیگ جای گرفت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از RTL ، فرانسوا اولاند پس از اعزام نیروهای ارتش فرانسه به مالی خود نیز به این کشور سفر کرد.

در جریان دیدار اولاند از مالی مقامات این کشور یک نفر شتر به او اهدا کردند. در مراسم اهدای این شتر به فرانسوا اولاند فریاد های شتر که سخنرانی او را می پوشاند موجب خنده سراسر فرانسه شد. حضور این شتر کاملا سفر اولاند را تحت الشعاع قرار داد و خود تبدیل به ستاره اصلی این دیدار شد.

اما متاسفانه این شتر سرانجام خوشی نداشت. اولاند حیوان را به اعضای یک خانواده اهل مالی سپرد تا از او نگهداری کنند. آنها هم  مدتی بعد شتر را ذبح کرده و آن را خوردند.

درواقع، شتر اهدایی به فرانسوا اولاند باید واکسینه می شد و به یک باغ وحش فرانسه انتقال می یافت. اما ظاهرا مقامات فرانسوی که حال و حوصله این تشریفات را نداشتند آن را به اعضای این خانواده سپردند.

ژان-ایو لو دریان وزیر دفاع فرانسه موظف شده بود رئیس جمهور را از حال و احوال شتر باخبر کند. هنوز مشخص نیست که وزیر دفاع فرانسه خبر خورده شدن شتر را به فرانسوا اولاند داده است یا خیر. مترجم: بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
داود
Netherlands
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
۰
۰
از كی تا حالا شتر هم شد نفر ، شاید من اشتباه میكنم چون از واحد قلاده برای شمارش حیوانات استفاده میشود
بهرامی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
۰
۰
اگر شما می دانید حتما رئیس جمهور فرانسه پیشتر از شما فهمیده

نیازمندی ها